Ackio och Matmissbrukaren: Väntade med spänning på hur det skulle gå på lördagen. Grattis till er båda!
Vimsan: Vad tråkigt, hoppas det försvinner snart!
Hjarterdam: Jag köpte en ny trnsport i januari med fönster man kan öppna på flera olika sätt. Har funderat på hur mycket de låter och hur man ska ha det öppet på bästa sätt. Undrar om det susar väldigt med tanke på hur orolig din var
Quimero: Åh så fin han ser ut på den bilden!
Alexandra_W: Gud vad söt han är!
KL
Mamma berättade en så söt sak idag! Hon stod och borstade sin häst utanför stallet medan Nangijala stod en bit bort i hagen och kikade lite på dem. Plötsligt kommer en bil körande in på gården och kör upp mot stallägaren. Då gnäggar Nangijala åt den varpå mamma tittar ordentligt på bilen. Jag har en blå volvo v40. Detta var ingeen volvo men mörkblå och hyfsat lik i storlek och form, verkade som om hon trodde att det var jag som kom
Idag har vi haft tråkväder. Uppehåll varvat med rejäla regnskurar så ingen i vårt stall var vidare sugen på att rida å eftermiddagen. Jag hittade min häst nästan torr när jag kom och han precis ta in henne när världens skur kommer. Innan den hunnit sluta hade jag både borstat kropp och tagel och flätat manen. Blir inte vidare fint med fläta kan jag säga.... manen är så tjock att flätan blir helt bullig när hon rör lite på sig
Men det klarnade plötsligt upp så jag sadlade kvickt och red ut i skogen i 25min, bara jag och Nangijala. Så vansinnigt mysigt och min häst var PIGG. Vi diskuterade i nästan varje backe om huruvida vi skulle springa nerför eller inte. Mycket piggruskande på huvudet var det kan jag säga