Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byt med någon?Dessvärre jobbar jag i stallet där min häst står uppstallad. Så sjukskriva sig går nog inte så bra
Jag har också shoppat... en sadel
Du får kolla startlistorna och beräkna ungefär när du behöver bara på platsNär brukar man få sin starttid till treårs? Hur får man den? Står ju på sidan att det håller på mellan 08.00-19.00 och så länge har jag inte planerat att vara där
Du får kolla startlistorna och beräkna ungefär när du behöver bara på plats
Ja du när de gjort en vi har inte nån startlista än självaOch startlistan hittar jag var? Den på tbd? För jag kan inte utläsa något av den
Vi är totalt 17 hästar. Går dom efter kategori, dvs a-ponny först?
Ja du när de gjort en vi har inte nån startlista än själva
Tips är ringa arrangören om du är osäker eller maila.
Förstår ambivalensen! Men underbart ändå att veta att du fött upp en häst med sådan skalle - det är verkligen beundransvärt!KL
Vi har vår lilla ute på annons. Idag kom en tjej o provred. Först red dottern en stund och sedan hoppade tjejen upp. Lilla hästen skötte sig så fint. Gjorde precis vad hon skulle. Hon tom hoppade ett litet hinder med henne.
Både hoppas att hon vill ha henne o inte. Är svårt att sälja min enda egen uppfödda häst men inser samtidigt att hon är för liten för oss.