Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Balder fortfarande JÄTTEhalt. Han i princip hoppar fram på tre ben. Det gör så ont i mig att se honom så... Ringde hovis idag och rådgjorde lite mer. Ingen feber, god aptit osv, men så satans halt. Idag har han äntligen ont ovanför kronranden, så nu hoppas jag verkligen att den satans skiten spricker och kommer ut... Hovis sa ungefär samma sak. Går inte att göra så jättemycket när det fortfarande är så väldigt ont, men eftersom att det gått framåt nu så hoppas vi på att den spricker snart.
Är det engelsk och achennosgrimma som är tillåtet? Inte remont? Har bara remont men mamma och syster har ju träns jag kan låna. Men Nangijala passar bäst i remont
Haha, ja! Exakt.@Quimero Åh sånt där är så himla typiskt hästar. Just att "nej, det DÄR är livsfarligt och heeeelt olikt allt annat jag varit med om, japp!"
Jag har kikat på ett Hunter med åt min kille. Gillar eg inte nosgrimman men gillar spännena
Jag har fått för mig att man ska ha en nummerlapp på var sida om tränset.. Är det så eller min hjärna som fått fnatt? Ska iväg och handla småsaker idag nämligen. Börjar bli nervös.. en vecka kvar och jag kan fan inte få ro i kroppen
Vi kan dela
Jag gillar nämligen inte hakarna.
Åh, jag älskar såna hakar
Kan också tipsa er andra om att det är en stor fördel att ha såna hakar på treårs så man får av tyglarna snabbt. Min tränare sa att det finns inget med tidsödande än att stå och krångla med tyglarna när man inte får mer än en kort stund på sig att visa upp sin häst. Dom finns lösa att köpa på Hööks. 25 kr stycket.
Metall mot metall ger mig rysningar
Har kedja vid visning
Fast går ju lika fort ta av med hakar som med kedja
Och "ska" vara, det var mer sett till visning av häst vid hand än typen av arr.
Men huvudsaken är ju att man hittar ett sätt som fungerar och man själv är nöjd med.
Bättre bjudning idag?