Det blev ett Hunter. Och nya skydd eftersom hon skos på tisdag
Köpte du direkt från butik eller nätet? Kan du säga sen hur storleken verkar?
Min har ponny på träns och cob på grimmor, så han ligger mitt emellan = svårt att hitta sånt som passar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ett Hunter. Och nya skydd eftersom hon skos på tisdag
Min har ponny på träns och cob på grimmor, så han ligger mitt emellan = svårt att hitta sånt som passar.
Butik, kan kolla när vi kommer hem!
Tack
Och vilka skydd köpte du? Älskar shopping
Tack
Och vilka skydd köpte du? Älskar shopping
Jag har också shoppat... en sadel
Jag ska köpa en sadel till min elva nästa sensommar när jag väger lite nog för att rida henne. För min återbäring
Jag pendlar 20mil med bil varje arbetsdag så det blir en del pengar tillbaka....Då är jag inte ensam om att planera att låta återbäringen gå till hästprylar
Suck, fick just ett mail där det stod att Calle är som 2a reserv till 3års.
Blev riktigt arg, för jag har kontaktat dem på TRE olika sätt och frågade så att vi verkligen kommit med. (alla andra tycktes ha 35 startande per dag och Södermanlands län hade 40). Fick inget svar varken på mail eller sms och våran anmälan stod som REGISTRERAD vilket enligt tdb betyder att man kommit med och pengarna kommer dras så då antog jag att jag kommit med.
Men icket! Då hade jag dessutom hunnit avanmäla mig till mitt 2 hands alternativ; gävleborg.
Besviken till tusen!
Jag pendlar 20mil med bil varje arbetsdag så det blir en del pengar tillbaka....
I år blir det mest grovfoder för pengarna och kanske ett par dagar i London.
@Ackio @Matmissbrukaren Jag står just nu som 2a reserv i tärnö och 1 reserv i gävleborg.
i gävelborg har dom plats på fredagen den 30e men då jobbar jag Blir så besviken!