Årgång 2011 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ett Hunter. Och nya skydd eftersom hon skos på tisdag :eek:

Köpte du direkt från butik eller nätet? Kan du säga sen hur storleken verkar? :)
Min har ponny på träns och cob på grimmor, så han ligger mitt emellan = svårt att hitta sånt som passar.

Jag har inte bestämt mig än om jag ska rida eller inte. Som det ser ut nu så troligtvis inte.
Men isf, kan man ha ett träns vid ridning och ett vid visning för hand/löshoppning?

Tänkte ha ett av mina vanliga träns, med eller utan vit fodring. Kanske inte ha någon snokrem vid visning för hand/löshopp?
Men snokrem använder jag vid ridningen än så länge.

Calle_zpsfdbe0559.jpg

Suck, fick just ett mail där det stod att Calle är som 2a reserv till 3års.
Blev riktigt arg, för jag har kontaktat dem på TRE olika sätt och frågade så att vi verkligen kommit med. (alla andra tycktes ha 35 startande per dag och Södermanlands län hade 40). Fick inget svar varken på mail eller sms och våran anmälan stod som REGISTRERAD vilket enligt tdb betyder att man kommit med och pengarna kommer dras så då antog jag att jag kommit med.
Men icket! Då hade jag dessutom hunnit avanmäla mig till mitt 2 hands alternativ; gävleborg.
Besviken till tusen! :(

Suck, fick just ett mail där det stod att Calle är som 2a reserv till 3års.
Blev riktigt arg, för jag har kontaktat dem på TRE olika sätt och frågade så att vi verkligen kommit med. (alla andra tycktes ha 35 startande per dag och Södermanlands län hade 40). Fick inget svar varken på mail eller sms och våran anmälan stod som REGISTRERAD vilket enligt tdb betyder att man kommit med och pengarna kommer dras så då antog jag att jag kommit med.
Men icket! Då hade jag dessutom hunnit avanmäla mig till mitt 2 hands alternativ; gävleborg.
Besviken till tusen! :(

Åh va retfullt!
Du får visa i Nybro, här finns det många platser kvar :D

Jag pendlar 20mil med bil varje arbetsdag så det blir en del pengar tillbaka.... :p

I år blir det mest grovfoder för pengarna och kanske ett par dagar i London.

Jag får också tillbaka en helt okej summa :)
Jag tror inte jag behöver köpa något hö till denna vintern. Kan man kalla det felberäkning när man sitter med hälften kvar? :o:p
Tänkte jag ska ta och räkna balarna jag har kvar nu i dagarna. Jag vet att jag beställde 200 st så har jag runt 100 kvar så kanske det klarar sig. I vilket fall behöver jag inte beställa alls mycket.

@Vimsan Hoppas att du kommer med. Så tråkigt att inte veta :(

Igår lastade jag in vår lilla och körde till skogen och red ut helt själv. :p Snällare och enklare häst jag inte varit med om. Hon gick på i skogen som om hon inte gjort annat än varit ute ensam. Red i alla gångarter.
Gick fint att lasta både hemma och i skogen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 345
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• NPF- diagnoser och dagens skola
  • Hudvårdstråden 2
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat