Årets skattebesked

Preliminärt verkar jag få tillbaka en summa som för mig är ansenlig, men både gård och fåmans-AB ska deklareras innan det är klart så vad som helst kan hända. Ifjol tror jag det blev kvarskatt på typ en hundring.

Jag har tidigare haft enskild firma med hyfsat varierande omsättning så det har sett mycket olika ut genom åren. Absolut förstår jag att det bästa är att det går jämnt ut, men jag kan inte låta bli att tycka att det är angenämt när man får mer än ett par tusen tillbaka.

Jag får tillbaka en hel del.
Arbetade bara några månader i början av året(föräldraledig) så skattade ju för mycket på de månadslönerna.

Nu kom min också :banana: 1 800 att få tillbaka, ska deklarera försäljning av bostad med förlust plus resor så borde bli lite till att få tillbaka

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 321
Senast: Johanna1988
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 656
Senast: Derivata
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
31
· Visningar
933
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka