Uppdatering igen då.. Det blev inte tömkörning i måndags, utan lite lätt longering. Angelique var riktigt pigg och fin. Longerade i skritt och trav, vid några tillfällen gick hon över till galopp. Fortfarande riktigt fin, men det där lilla extra buset som brukar lysa i ögonen saknades.
Igår hade jag planerat att rida en liten sväng, men på vägen ut till stallet ändrade jag mig och det blev lite tömkörning istället. Ingen bjudning alls, Angelique var riktigt loj. Visst, hon gjorde det jag bad henne om, men utan bjudning. Så det blev ett kort pass. Tempade innan passet igår och då var tempen 37,9, efter 38,5. Hon är inte helt 100 än.
Idag blir det lite gos och vilodag. Tror att sånt behövs det också. Imorgon får vi se. Min förhoppning är att kunna rida ut i helgen på lite lugna turer, men först så vill ja ha en helt frisk ponny... Det verkar ta tid. Hon är ju inte sjuk, men inte helt 100. Hon busar enligt de i stallet runt i hagen och verkar pigg och glad, men hon känns inte sig själv riktigt.