Sv: Arabiska fullblod
Kan tillägga att det finns filmer på Matisse när han rör sig som inte är i slomo, men jag tror att folk får kolla honom live istället för att lägga upp massa film. the proof is in the pudding, så att säga. Sedan är han inte hemtagen till Sverige av annan anledning än att jag blev kär i hästen. Att han verkar passa till mitt favoritsto var en bonus.
Han är steril tyvärr, så oavsett så blir det inga bebisar där än. De ska försöka fixa det, håller en tumme för att de lyckas.
Övriga hingstar vill jag nog inte säga något om innan jag har sett dem själv. Matisse finns det inga filmer på som inte är i slowmotion, så det går inte säga så mkt tycker jag.
Båda är dock spännande tycker jag!
Kan tillägga att det finns filmer på Matisse när han rör sig som inte är i slomo, men jag tror att folk får kolla honom live istället för att lägga upp massa film. the proof is in the pudding, så att säga. Sedan är han inte hemtagen till Sverige av annan anledning än att jag blev kär i hästen. Att han verkar passa till mitt favoritsto var en bonus.