Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mja, jag har funderat på det där. Och det är nog till SAHF jag ska klaga, trots allt. För att de väljer ATT KÖPA IN EN TJÄNST från en leverantör inte håller konkurrenskraftiga priser?Glöm då inte att det är ARAB du ska klaga till, inte SAHF...
Precis! SAHF är en förening, VI köper tjänsterna av ARAB, som är ett AB. Däremot har de rätt mycket med varandra att göra.Det är ARAB som är ett aktiebolag, inte SAHF, bara för att klargöra. Så SAHF köper ingen tjänst av ARAB. De 2 har inget med varann att göra om jag har fattat det hela rätt.
Däremot hade ett normalt aktiebolag antagligen satts i konkurs istället...
*kl*
Den brittiska arabhästföreningen har nyligen haft en drive där man har kunnat regga äldre (över tre år gamla) oreggade hästar för 30-50% rabatt mot ordinarie pris. Det tycker jag är ett bra och ansvarstagande sätt att se till att fler araber faktiskt blir registrerade (som araber dessutom).
Nu har de betydligt lägre avgifter även till att börja med men ändå...
*kl*
Gör en "putt" med ett par bilder på Makaluhs hingstunge GBA Al Muharib e: TA Nox.