Sv: Arabavel 2009/2010 forts
Tror inte han skrattar, tror han fullkomligt skiter i oss. Eller jo, kanske han skrattar medans han skiter i oss. Det går dock att göra sig av med en ordförande som till synes sitter orubblig på sin post. Men man får vara lite slipad. Redan nu ska man ha fram en ordförandekandidat till årsmötet, föreslå den enligt stadgarna så den finns "på banan", och innan årsmötet kommer ska man ha SÄKRAT årsmötesrösterna om man så måste släpa röstberättigat folk ur sina sjuksängar och skjutsa dom till mötet eller få hemskickat fullmakter från Timbuktu.
Finns den personen?
Är den beredd att kandidera med allt vad det innebär?
Finns det stöd?
Var i såfall finns det stödet, eftersom många av dom som inte sympatiserar med nuvarande styrelse har uttryckt sig genom att gå ur föreningen?
Jag ställer frågorna bara.
Tack för infon!
Jag tror att det kommer bli bra bara folk nu skriver under.
Saker som kan irriterar mig är dessa dammråttor som gnäller bakom draperierna men gör ingenting för att förändra, så får man ingenting bättre kan jag säga.
Jag känner inte HM men kan lova ER att en man med sådan bakgrund garanterat skulle göra något åt saken om det var omvända roller.
Han kanske till och med småskrattar åt hur mesiga alla är, detta kan vara det enklaste uppdraget han stött på!!!
Man måste tänka åt båda hållen, inte vara rädd att göra sin röst hörd.
Tror inte han skrattar, tror han fullkomligt skiter i oss. Eller jo, kanske han skrattar medans han skiter i oss. Det går dock att göra sig av med en ordförande som till synes sitter orubblig på sin post. Men man får vara lite slipad. Redan nu ska man ha fram en ordförandekandidat till årsmötet, föreslå den enligt stadgarna så den finns "på banan", och innan årsmötet kommer ska man ha SÄKRAT årsmötesrösterna om man så måste släpa röstberättigat folk ur sina sjuksängar och skjutsa dom till mötet eller få hemskickat fullmakter från Timbuktu.
Finns den personen?
Är den beredd att kandidera med allt vad det innebär?
Finns det stöd?
Var i såfall finns det stödet, eftersom många av dom som inte sympatiserar med nuvarande styrelse har uttryckt sig genom att gå ur föreningen?
Jag ställer frågorna bara.