Är SÅ TrÖtt...vad GÖr Jag?

Sv: Är SÅ TrÖtt...vad GÖr Jag?

idagidagidagidag!! :bump: :bump: :bump:

Håll oss uppdaterade!!

Hur har det gått?? Ohh, vad spännande! :bump:
Diggar dig :bow: :banana:

*lånar knapp*

Åh vilken historia! :love:
Blir så rörd så ögonen tåras :cry:

Hur har det gått?
Är hästen hemma än?

Skulle vilja veta vad hästen tänker när den kliver ur transporten och ser vart den är! :D

Underbart att höra att historien fick ett lyckligt slut ! :banana: Berätta hur det gått idag, då hon kom tillbaka :bump: . Vilken tur för henne att ni kämpade så för att få loss henne, men jag förstår varför. Att veta att ett djur man haft lider på ett eller annat sett, men inte kunna hjälpa, är fruktansvärt plågsamt. Men nu kan du sova gott om nätterna igen ! :)

IIH idag är ju stora dagen! ´Hoppas det inte ser alltför illa ut. Hästen blir antagligen överlycklig att komma HEM igen! :D

Sitter här och är jätte nyfiken på hur det gick med pållen idag? Hoppas att det gick bra! Jag håller tummarna!

Hur har det gått för er?? Fick tårar i ögonen när jag läste om din pålle.
Hoppas nu att det inte är allt för illa med henne och att hon inte får ngr. men av den förra sinnes sjuka ägaren :mad: :mad:
Lycka till och glöm inte att uppdatera om hur det går för er! :banana: :banana:

Å Herrejävlar!!!! :eek: :eek: :eek:

Hur kan man missköta ett djur på detta viset!

Sitter spänt och väntar på rapporten!

lider med dej. min älskade shetlandsponny såldes när jag var mindre (jag växte ju ur henne, såklart.) till ett ridlekis. hon hade det kroppsligt sett jättebra, men hon vantrivdes som ridlektionshäst och var helt personlighetsförändrad när jag nåt år senare kom ohc hälsade på henne. från att ha varit en jätteglad, pigg liten häst som älskade att hoppa och älskade barn, till att vara helt sur i boxen, seg och apatisk. det är hemskt att se sin vän må så dåligt.

Hur har det gått?
Trodde att jag skulle få läsa din rapport här på buke nu på natten.
Berätta fick du hem lilla pållen? :D

nej, men jag har aldrig förstått det på samma sätt som jag gjorde när jag träffade henne igen och såg vad det hade gjort med henne.. det var verkligen hemskt, dom var tvungna att i princip jaga runt henne i ridhuset för att hon överhuvudtaget skulle röra sig.

trådskaparen: jag är glad för din skull! vill höra hur det gått :bump:

Jag är jättenyfiken... gick det bra, är hon hemma, hur ser hon ut, kommer vet idag och hovslagaren... BERÄTTA FÖR OSS!!!!

*lånar knapp* vi är många som väntar med otålighet :banana:
Trodde också att det skulle finnas en rapport igårkväll, men en viss återbliven hästägare kanske har sovit i stallet :D

Men det gör oss andra inte mindre otåliga :bump: :bump: :bump: :bump:

Apo

*Lånar oxå knapp*

Även jag har läst och gripits av din berättelse.

Och naturligtvis är även jag nyfiken på hur det gått. Snälla, berätta! :)

Norrland

Nej, nu får du klämma fram hur det har gått snart. Sitter ju nästan och biter på naglarna (-nervös-). :bump: :bump: :bump: :bump:

Kan tänka mig att trådskaparen nu i princip bor i stallet.. Det är väl nödvändigt kan jag tänka. Skynda att avlägga en rapport såfort du återkommer! Halva bukefalos följer din historia spänt!

Liknande trådar

Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
32 674
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 275
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 314
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar