Jag har inte sagt att hon inte ska ge hästen en chans MEN att om man ska ge hästen en chans så får det ju vara med seriösa personer. Den där behandlaren ger ju noll seriöst intryck.Håller med. Viktigaste för du i detta tycker jag är ju att kolla med andra försäkringsbolag och se hur dom ställer sig till situationen med, om man skickar röngtenbilderna till dom kan dom göra en bedömning. Visst att det kan bli reservation för pålagringarna i SI leden, men jag ser inte KS på dom bilderna. Om ägaren vill ge det en chans så tycker jag faktiskt folk härinne får sluta vara så negativa. Sparka på någon som redan ligger ner. Om @Emuliiaa väljer att låta hästen sova in så har hon nog allas stöd för det med. Men att bara skriva massa negativa saker och klappa Dunstan på ryggen gör mig faktiskt förbannat. Har man inte något bättre och konstruktivt att säga kanske man kan hålla truten? den som vet situationen bäst är nog behandlande veterinär som Emuliiaa verkar vara i kontakt med, hade denna ansett det var helt lönlöst och att hästen lider så har dom ju faktiskt en skyldighet att medge detta.
Du får bli förbannad om du vill Jag vill ha rimliga försäkringspremier. Att bolag håller på sina villkor har jag faktiskt inga problem med det för om de konstant betalar ut mer utbetalning än kalkylerat är det försäkringspremiena som går upp och det drabbar oss andra. Man får vara medveten om vad man tecknar för försäkring och vad den täcker, tyvärr blir det en väldigt dyr läxa annars.