Inte nödvändigtvis.
Man kan fortfarande älska varandra lika mycket.
Du älskar ju inte din partner mindre av att vara nere.
Nej, men jag kanske inte har förmågan att ge så mycket till relationen under den tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte nödvändigtvis.
Man kan fortfarande älska varandra lika mycket.
Du älskar ju inte din partner mindre av att vara nere.
Ja och sätta i motorvärmarkabeln så att den älskade inte skall behöva frysa.en mer jordnära person som tycker höjden av romantik är att tanka upp och serva bilen en gång i månaden åt sin älskade
Hur mäter man kärlek? Är det viktigt att veta?
Jag kan tänka att kärlek är så olika och olika människor har olika förmåga att känna kärlek, att uttrycka den och att helt enkelt hantera den inom sig. Hur ska man kunna mäta det.
Kärlek mäts inte i hur mycket som man kan ge.Nej, men jag kanske inte har förmågan att ge så mycket till relationen under den tiden.
Fullträff på den.Ja, konceptet med att mäta kärlek är för mig obegripligt. Kärlek är ingen tävling.
Kärlek mäts inte i hur mycket som man kan ge.
Det är det som är så speciellt med den.
Låt inte hela din självkänsla bygga på bekräftelse från din partner. Den behöver stå på egna ben.Jag är en ganska osäker person i grunden, men min partner har verkligen hjälpt mig och stärkt mig på så många sätt... när vi inte setts särskilt mycket de senaste dagarna och då mestadels pga hans liv och planer, kryper osäkerheten fram och jag blir till ett litet krävande våp.
Min erfarenhet är att kärlek är inget som man behöver arbeta på och att relationer överlever allt bara där finns kärlek.Nej, men relationen kan mycket väl bli lidande av att inte bägge bidrar till dess fortlevande.
Min erfarenhet är att kärlek är inget som man behöver arbeta på och att relationer överlever allt bara där finns kärlek.
Vi har inte valt vår relation - vi har drabbats.Men alla väljer utifrån vad de själva vill ha ut av en relation.
Vi har inte valt vår relation - vi har drabbats.
Av varandra.
Det är bara att gilla läget och försöka att göra det bästa av situationen.
Jag har nog inte det behovet...men om inte relationen prioriteras i någon form kommer den att dö.
Det är den enda sorts relation som jag skulle kunna komma på att ha.Det är ju rätt för dig. Jag har absolut inte drabbats av varken maken eller relationen.
Jag har nog inte det behovet.
Att prioriteras på det viset.
Eller kanske av själva relationen.
Det är den enda sorts relation som jag skulle kunna komma på att ha.
Att leva ensam skulle egentligen passa mig ganska så bra.
Men nu så är det inte så.
Jo du pratar om att partnern skall prioriteras.Det är inte det jag pratar om. Jag pratat inte om att någon ska prioriteras. Jag talar om att relationen prioriteras om den ska fortleva.
Jo du pratar om att partnern skall prioriteras.
Relationen består ju av den.
Om man prioriterar att göra annat än att ägna sig åt relationen så är det partnern som man prioriterar bort.