Intressant ekvation.Såg en fd travhäst till salu förra veckan. Där stod det att den inte var inriden, men att den rids i alla gångarter ute i skogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant ekvation.Såg en fd travhäst till salu förra veckan. Där stod det att den inte var inriden, men att den rids i alla gångarter ute i skogen
"Håll i dig!"Intressant ekvation.
Såg den med!Såg en fd travhäst till salu förra veckan. Där stod det att den inte var inriden, men att den rids i alla gångarter ute i skogen
Ännu en sådan @Görel
"Om någon går i tankarna att betäcka i år så finns de en super trevlig welsh hingst hos mig. Är ca 127cm betäcker från stor A ponny till ca 165cm. Betäcker förhand har några platser kvar. Hans första föl föds nu i vår. Skicka pm vid frågor el ring "
Fanns en huvud bild.
Jippi, årets hingstval är klart…Ännu en sådan @Görel
"Om någon går i tankarna att betäcka i år så finns de en super trevlig welsh hingst hos mig. Är ca 127cm betäcker från stor A ponny till ca 165cm. Betäcker förhand har några platser kvar. Hans första föl föds nu i vår. Skicka pm vid frågor el ring "
Fanns en huvud bild.
Men vad f-n?! De började låta honom betäcka som tvååring?!
Fast det är inte jättekonstigt, det förekommer på olika håll.
Det är sant. Men en tvåårig hingst tar i alla fall mindre skada än ett sto som betäcks i samma ålder.Ok, det är inte något som varit standard inom de raser/kretsar jag rört mig i (har det hänt har det varit oops-föl). Mycket eftersom hingsten inte hunnit utvärderas.
För några år sedan läste jag en artikel om en ryttare, kommer inte närmare ihåg vad den egentligen handlade om, men hon pratade bland annat om sin nya lovande häst. Den var inte inriden ännu, men hon hade suttit på den ett tjugotal gånger och ridit lite i skritt och trav.Såg en fd travhäst till salu förra veckan. Där stod det att den inte var inriden, men att den rids i alla gångarter ute i skogen
Kan tänka mig att den inte är skolad eller inriden "på riktigt" helt enkelt.. Alltså att den inte förstår skänkelhjälper till exempel. Jag har ridit många travare som inte varit inridna, man har liksom bara satt sig upp och hoppats på det bästa och för det mesta går det bra.Såg en fd travhäst till salu förra veckan. Där stod det att den inte var inriden, men att den rids i alla gångarter ute i skogen
Ja, jag förstår vad annonsören avser. Men det ser ju lite roligt ut när det står att det inte är inriden men rids i alla gångarterKan tänka mig att den inte är skolad eller inriden "på riktigt" helt enkelt.. Alltså att den inte förstår skänkelhjälper till exempel. Jag har ridit många travare som inte varit inridna, man har liksom bara satt sig upp och hoppats på det bästa och för det mesta går det bra.
Kan tänka mig att den inte är skolad eller inriden "på riktigt" helt enkelt.. Alltså att den inte förstår skänkelhjälper till exempel. Jag har ridit många travare som inte varit inridna, man har liksom bara satt sig upp och hoppats på det bästa och för det mesta går det bra.
Det brukar jag också fundera på, värdelöst med sådana annonser.Kan någon förklara för mig? Om man ska sälja en hästtransport och lägger ut allt mellan 2-många bilder på släpets utsida, men inte en enda bild invändigt. Hur tänker man då?
Alltså rätt bra jobbat ändå
"Det får duga"Kan någon förklara för mig? Om man ska sälja en hästtransport och lägger ut allt mellan 2-många bilder på släpets utsida, men inte en enda bild invändigt. Hur tänker man då?
Ja, eller "räcker så"."Det får duga"