Gud, den hästen skulle jag vilja ha!
Det bästa är att jag har en sådan häst. Den andra hoppas jag kan bli sådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud, den hästen skulle jag vilja ha!
Den är från Facebook , undrar om det är därför? Ska se om den går att fixa!Nej, ser ingen länk.
Jag med!Gud, den hästen skulle jag vilja ha!
Jag med!
Alltså jag ska verkligen inte köpa någon häst.
Kan ni se länken?
Hon fick frågor om denna saluhästen var snäll med barn och det efterfrågades film på det. Så dom gick all in.
Jag vet inte tyvärr, den stod inte i Sverige heller.Alltså jag ska verkligen inte köpa någon häst.
... men hur mycket ska dom ha för den?
Jag kan också reagera på sådant, åtminstone om sakerna inte kan hämtas på plats. Samtidigt vet jag att många (jag själv inkluderad) inte gärna köper begagnat för priser alltför nära originalpris, även om det är märkesprylar och relativt nytt. Så fort prislappen är borta sjunker värdet, i min mening, om saken så bara är provad. "Skänkte" själv typ bort en ELT-gjord när jag köpte fel storlek på nätet och inte orkade krångla med returfrakt och ville bara ha igen de pengar jag kunde få.När det dyker upp en annons på Facebook med fem sex olika saker, ett par lite vanligare 'billigare' grejor och några dyra märkessaker. För Typ bortskänkes.
Tex ett eftertraktat märkesbett för ett par hundralappar som är använt max en vecka.
Och alla bilder är tillverkarens dvs inga egna bilder alls.
Bara jag som drar öronen åt mej för sånt?
Hund på foder är strikt reglerad av SKK, det handlar om avel, hunden övergår i fodervärdens ägo när avtalet löper ut.Är det bara jag som blir omedelbart tveksam på säljes-annonser, hästar som hundar, där säljaren kräver att få komma och hälsa på djuret i dess nya hem? I min värld är liksom sålt sålt. Vill man behålla någon kontroll säljer man inte, utan lämnar ut på foder.
Jag skulle i alla fall själv aldrig acceptera att ha den förra ägaren rännande hemma i tid och otid. Jag erbjuder som köpare alltid att de gärna får komma förbi om de är i trakterna och har lust, men skulle sätta mig på tvären om det var säljaren och inte jag som lade fram det.
Och om parterna inte är medlemmar och hunden inte registrerad i SKK?Hund på foder är strikt reglerad av SKK, det handlar om avel, hunden övergår i fodervärdens ägo när avtalet löper ut.
Ska efterfråga filmbevis när jag ska köpa häst, för jag vill ju ha en sån där trygg en .
Kan ni se länken?
Hon fick frågor om denna saluhästen var snäll med barn och det efterfrågades film på det. Så dom gick all in.
Kan ni se länken?
En fyraårig hingst till salu
"Nu har jag tagit det tuffa beslutet att sälja min hingst. Han är en snygg mörkbrun skäck med full stam. Han tycker om att bli ompysslad och få uppmärksamhet, men han har samtidigt en egen vilja. Han har haft träns och sadel på sig, men han har så mycket mer att ge men jag känner att jag inte är rätt person för att ge honom det. Det måste vara en person som är orädd för annars tar han över."
Det är typ allt?
Han är snygg med cool färg, vad mer behöver man vetaEn fyraårig hingst till salu
"Nu har jag tagit det tuffa beslutet att sälja min hingst. Han är en snygg mörkbrun skäck med full stam. Han tycker om att bli ompysslad och få uppmärksamhet, men han har samtidigt en egen vilja. Han har haft träns och sadel på sig, men han har så mycket mer att ge men jag känner att jag inte är rätt person för att ge honom det. Det måste vara en person som är orädd för annars tar han över."
Det är typ allt?
Han är snygg med cool färg, vad mer behöver man veta

Han har haft träns och sadel på sig, men han har så mycket mer att ge men jag känner att jag inte är rätt person för att ge honom det