Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sto som alltid ställer upp snäll i ridning hoppning skogen banan diken stock och sten svårt att hitta en ponny som denna verkligen en rolig häst att rida super snäll på transport hon är inte i bästa kondition då vi har ryttarbrist desto mer hon kommer igång desto dyrare är priset hon är slut mätt och svensk född med full conemara stam hör av er på sms eller ring då vi ej svarar på mailen pris går att diskutera med rätt köpare

Jag blev helt andfådd av att läsa detta. :crazy:

Sto, 14 år, 165 cm.
Och en bild i en box. (Den är brun)
Ring för mer info det är lättare att beskriva på det viset.
(Icke ordagrant men ja..)

Jag ringer gärna på en häst som man åtminstone vet stam/ras på? Någon typ av Inriktning?
Måste ju få massor av telefonsamtal?

Sto som alltid ställer upp snäll i ridning hoppning skogen banan diken stock och sten svårt att hitta en ponny som denna verkligen en rolig häst att rida super snäll på transport hon är inte i bästa kondition då vi har ryttarbrist desto mer hon kommer igång desto dyrare är priset hon är slut mätt och svensk född med full conemara stam hör av er på sms eller ring då vi ej svarar på mailen pris går att diskutera med rätt köpare

Jag blev helt andfådd av att läsa detta. :crazy:
Super hon snällt i släpet?:confused::p

Film samt fler foto finns.

Men lägg in fler bilder och film då, så slipper man 700 mail som vill ha bild och film :banghead:
ARGH

Det kanske är så att det är personer med på filmen eller bilderna som man inte vill lämna ut hur som helst?
När jag annonserade senast hade jag länkar i annonsen till filmer där jag var med och sen fick den som var intresserad länk till filmer där andra red hästen.

Det kanske är så att det är personer med på filmen eller bilderna som man inte vill lämna ut hur som helst?
När jag annonserade senast hade jag länkar i annonsen till filmer där jag var med och sen fick den som var intresserad länk till filmer där andra red hästen.

Filmer kan jag väl förstå när du säger det så.

Men bilder? Det går ju att kladda över ryttaren/omgivningen

Man blir så ledsen

Efter 3 år tillsammans väljer jag nu att sälja min häst. Då jag ska köpa ny häst och ej har tid för två hästar.
xxx som jag kallar henne har sedan 2 år tillbaka ej vart ridbar pga Kissing Spines. Har tränats av mig från marken de senaste 2 åren och de är något som xxx tycker är roligt.
xxx har varit Triangelmärkt sedan maj 2017. Även fast hon är 17 så är xxx pigg och fräsch utöver Kissing spines.
Besiktigad april 2017 UA förutom ryggen.
Enligt veterinär kan hon användas till avel.

Man undrar verkligen vad veterinären sa egentligen och hur frågan ställdes. Denna häst har inga andra avelskvaliteter än att vara en vandrande livmoder. Stoet har sprungit in 2000:- på galoppbanan. Varför inte ta sitt ansvar och låta hästen somna in istället för att försöka sälja den får 5000:-?

Inte jättespännande men jag såg en annons där hästen och ryttaren hade samma namn. Kollade på video från hopptävling och blev ordentligt förvirrad när speakern sa hästens namn flera gånger och avslutade med "hästens namn, varsågod och rid!". Det tog en stund innan jag förstod att häst och ryttare hette samma sak, trots att speakern ju faktiskt sa ryttarens efternamn! :angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 063
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
98 574
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
42 385
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar