TackOT men grattis @Vinur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackOT men grattis @Vinur
Häst säljes som är "viltbärande". Låter spännande!
Super hon snällt i släpet?Sto som alltid ställer upp snäll i ridning hoppning skogen banan diken stock och sten svårt att hitta en ponny som denna verkligen en rolig häst att rida super snäll på transport hon är inte i bästa kondition då vi har ryttarbrist desto mer hon kommer igång desto dyrare är priset hon är slut mätt och svensk född med full conemara stam hör av er på sms eller ring då vi ej svarar på mailen pris går att diskutera med rätt köpare
Jag blev helt andfådd av att läsa detta.
Super hon snällt i släpet?
hon är slut mätt och svensk född med full conemara stam
Sto, 14 år, 165 cm.
Och en bild i en box. (Den är brun)
Ring för mer info det är lättare att beskriva på det viset.
(Icke ordagrant men ja..)
Jag ringer gärna på en häst som man åtminstone vet stam/ras på? Någon typ av Inriktning?
Måste ju få massor av telefonsamtal?
Jag fick bilden av hur man slängt upp en rådjur framför sadelnPerfekt när man varit ute och jagat! Ser framför mig hur man klövjat några harar eller fåglar bakom sadeln när man kommer hem från dagens skogstur!
Trots bara film i vänster varv och dåliga bilder så är hästen nu såld och det tog ganska precis 2v. Inte kom den med i flödet här hellerHaha alltså jag skrev min första häst-till-salu-annons igår och det är ju inte så lätt! Höll på att glömma flera viktiga detaljer typ som stam
Vi kanske dömer lite hårt här ibland
Film samt fler foto finns.
Men lägg in fler bilder och film då, så slipper man 700 mail som vill ha bild och film
ARGH
Det kanske är så att det är personer med på filmen eller bilderna som man inte vill lämna ut hur som helst?
När jag annonserade senast hade jag länkar i annonsen till filmer där jag var med och sen fick den som var intresserad länk till filmer där andra red hästen.
Kan ni se länken?
Hon fick frågor om denna saluhästen var snäll med barn och det efterfrågades film på det. Så dom gick all in.
"Sommarbete för djur"
Sjuttsingen, jag som sökte sommarbete till min moster.