"Är en 16 årig tjej som söker en d ponny att rida, då jag har panik över en summa pengar som ska jobbas i hop för min bästa väns födelsedags present, så söker jag efter någon som behöver hjälp med sin D ponny eller en mindre storhäst för en någorlunda summa.
Kan ta hand om alla stall sysslor som gers, allt från mockningen,sköta fodret och ridningen.
Ponny eller hästens minimala ålder kan ligga runt 6 ålder och upp till 18. Snäll att hantera i alla lägen är ett plus, nivån på dressyren och hoppningen spelar ingen roll för min del.
Jag är en ryttare på 158 cm och väger 49kg, erfarenhet av hästar är väldigt hög. Mjuka händer och en bra sits. Hanterar hästar på ett lugn och stabilt sätt.
Börjar alltid lugnt med en ny häst så som ponny, där efter det när man lärt känna varandra så höjer man ribban en aning.
Då min summa ska vara in fixa innan 9juni så hoppas jag att någon av er som läser hör av er så fort som möjligt på mail. Är aktivast där
Bilder och filmer när jag rider finns om det efterfrågas och även mer information
"