T
Tiffanys
Hittat i en annons på tradera..
"Måste med sorg i hjärtat sälja min fina ljuslykta.."
Haha va? 1kr utropspris med
"Måste med sorg i hjärtat sälja min fina ljuslykta.."
Haha va? 1kr utropspris med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättenyfiken på om denne får något svar. Även endel andra annonser är jag nyfiken på om de får några svar, men det känns fräckt att maila och frågaKL
En annons om två hästar som lämnas ut på foder. Villkoret är att hästägaren får ställa upp sin husvagn på fodervärdens gård och nyttja husvagnen "vid mina korta besök 1 - 2 gånger per månad".
Det kanske är jag som är konstig men det ska vara extremt trevliga hästar för att jag ska ha lust att bli fodervärd till en husvagn med tillhörande människa på köpet.
Jag blir lite "behöver jag veta det" då det på vilken liten pinal som helst ska nämnas VARFÖR grejen säljs.
"Säljer min säng pga separation" aha... ber mina dresserade intressesmurfar anteckna!
Jag blir lite "behöver jag veta det" då det på vilken liten pinal som helst ska nämnas VARFÖR grejen säljs.
"Säljer min säng pga separation" aha... ber mina dresserade intressesmurfar anteckna!
Jag skulle kunna sälja lite kläder "pga att de små kalorierna som bor i min garderob har sytt in plagget så det passar inte mig längre"Framförallt folk som stolt säljer kläder: "säljes pga viktnedgång" - jaha, vilken tur att plagget inte säljs av annan anledning
Jag skulle kunna sälja lite kläder "pga att de små kalorierna som bor i min garderob har sytt in plagget så det passar inte mig längre"
Framförallt folk som stolt säljer kläder: "säljes pga viktnedgång" - jaha, vilken tur att plagget inte säljs av annan anledning
Vad tycker vi om islandshästen som annonseras, där man lägger ut texten ordentligt om att hästen har varit fotomodell på Hööks?
Ganska festlig annons: mer fokus på hästens bravader som fotomodell än dess kvaliteter som ridhäst. Ganska dyr också i mina ögon.
Jag såg en annons med bild på en säng en gång. Karln som annonserat ut den hade skrivit typ "skjutbanorna är inte till salu".
Tog ett tag innan jag fattade.