Tycker det är jättesvårt att rösta utifrån vad som hänt i leken hittills; mest diskussioner om roller, osv. Inget direkt suspekt.
Tycker som
Blacksmithfarm att det inte är helt klockrent (alltså att det framgår tydligt) att
LenaH gjorde en egen reflektion. Hon skulle lika väl kunna ha läst slarvigt, och sedan "ursäktat" med att hon reflekterade vidare. Å andra sidan vet jag inte om jag tycker det är misstänkt överlag, att läsa slarvigt hör inte till de saker jag brukar ondförklara någon för.
Jag reagerade i övrigt också på att
Lobelia inte verkade vilja rösta först. Vilket förvisso är förståeligt till viss del, då det är av viss utmaning när inget direkt skrivs. Men som sagt, någon måste börja, och att då skjuta över "ansvaret" på någon annan tycker jag är lite sådär. Nu hittar jag inte citatet dock, men kan läsas i Blacksmithfarms #
92 inlägg.
Sedan är jag lite förbryllad över
Novali01 verkar misstänka så många redan? För egen del kan jag inte påstå att jag känner misstankar för någon direkt.
Men jag har tänkt lägga mig nu så måste välja någon att rösta på. Jag vet som sagt inte vad jag tycker om LenaH's kommentar, tycker inte det var en tydlig vidarereflektion som hon påstår att det är, men även om hon skulle ha läst cirkus inlägg slarvigt vet jag inte om jag tycker hon behöver vara ond för det...
Så min röst hamnar på Lobelia, för att jag tycker det är mer märkligt (än ovanstående) att vara ovillig att rösta tidigt. Under de åren jag har lekt har det hänt att onda skrivit liknande kommentarer för att låta andra sätta igång matchen sas.
Sasse röstar på Lobelia