Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog ha följt ditt exempelDet blev bara två glas, så jag är pigg och leksugen idag
Jag skulle nog ha följt ditt exempel
Jag känner mig..inte så pigg
Gah!
Jag måste rösta nu, för jag är inte säker på att jag kommer kunna hinna in igen innan DL.
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
För att jag tycker att hennes kommentar om att inte vilja rösta först skaver. Någon måste alltid göra det, ju.
Dessutom frågar hon om vinstvillkoren som står tydligt utskrivna i trådstarten. Och så frågar hon om tjuven kan stjäla mer än en gång från ulvarna - jag undrar om hon kanske är en ulv som är nervös över att bli bestulen?
Det är sällan man får till en vettig första dags röstHerregud.. hur ska man få till en röst med detta.. måste rösta tidigt eftersom jag ska jobba.. ville ju ha dl1 i morgon när jag var ledig så jag för en gång skull skulle kunna få till en vettig röst i första omgången.
Denna röst är ju mer halmstrån än vad jag brukar greppa efter i dl 1
fasen @Klara varför är du inte med denna omgång så jag har någon att rösta på
Så du menar att du inte insett fördelarna med extended desktop?Tss jag använder bara Ny flik.. hur gamla ÄR ni egentligen??
Satte du i dig hela flaskan?Jag skulle nog ha följt ditt exempel
Jag känner mig..inte så pigg
Nja de va en bag in box, men inte hela som tur är. Börjar pigga på mig nuSatte du i dig hela flaskan?
Du kan inte jobba! Du ska sköta röstlistan!DL 1
14:52 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
Lobelia: 1
Satte du i dig hela flaskan?
Men halva?Nja de va en bag in box, men inte hela som tur är. Börjar pigga på mig nu
Gah!
Jag måste rösta nu, för jag är inte säker på att jag kommer kunna hinna in igen innan DL.
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
För att jag tycker att hennes kommentar om att inte vilja rösta först skaver. Någon måste alltid göra det, ju.
Dessutom frågar hon om vinstvillkoren som står tydligt utskrivna i trådstarten. Och så frågar hon om tjuven kan stjäla mer än en gång från ulvarna - jag undrar om hon kanske är en ulv som är nervös över att bli bestulen?
Hur menar du att det skulle vara en hint?Halmstrån som sagt men kan inte låta bli att fundera på om denna röstningsteorin helt enkelt kan vara en hint till lyan? Har inget annat att gå på och måste rösta nu så...
@Gabby_Ossi Vad händer om Spike stoppar ett käk samma natt som ficktjuven (Gwen?) har stulit det? Stoppas det ändå eller är det bara advokaterna som Spike har makt att hindra?
Stoppat käk är stoppat käk oavsett vem som käkar. Försöker Gwen käka en ond Angel blir det misslyckat käk men ingen omvandling. Faith är skyddad från ett käk oavsett om det är från ulvarna eller Gwen.
Om hon försöker äta en god Angel?Stoppat käk är stoppat käk oavsett vem som käkar. Försöker Gwen käka en ond Angel blir det misslyckat käk men ingen omvandling. Faith är skyddad från ett käk oavsett om det är från ulvarna eller Gwen.