Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick det bara till 693,8 vilka har jag missat?
Det krävs uppenbarligen minst 2 skärmar för att leka, en för rollerna och en för själva leken.
Själv kör jag lite ad hoc, det löser sig väl!Tss jag använder bara Ny flik.. hur gamla ÄR ni egentligen??
Tss jag använder bara Ny flik.. hur gamla ÄR ni egentligen??
Jag brukar ha upp till minst 10 flikar öppna när jag letar runt bland inlägg hos deltagarna
men just worddokument med rollbeskrivningarna och mina egna funderingar på vilken roll alla har i leken är bra att ha samlat tycker jag, så man kan anteckna där det man tycker sig finna
Det funkar säkert lika bra med kollegieblock för den delen , men just det där att få dit det i bladet det man reagerade på innan man går vidare i inläggen funkar för mig i alla fall
Det var inte ur det perspektivet att klara sig jag menade att det funkade, utan mer att få en översikt som man kan gå tillbaka på? Även om jag åker ut så brukar jag roa mig med att försöka hålla koll och klura ut leken. Och är man kvar så hjälper det ju än mer?Hur kan du säga att det funkar? Du brukar ju dö i första lynch
Fast det går på ett ut, blir Angel omvandlad så blir ju beskyddstjuven också det. Dessutom får jag det till att de bara är 4 i lyan.
Jag tyckte det såg ut som om LenaH sa emot cirkus uppskattning av antal onda. Men LenaH menar att hon håller med cirkus och bara spann vidare på att det utav de 6 onda borde vara 4 ulvar. Jag tyckte det var lite otydligt att det var en vidare fundering...Jo det är klart att jag läste vad @cirkus skrev, det var bara en egen reflektion.
Det är alldelse för många krångliga roller att hålla reda på men det ger sig väl så småningom. Jag bör ha tid i kväll så jag slipper rösta "först" åtminstone.
Lobelia vill inte rösta först... Behöver inte betyda något, men det skulle kunna betyda att hon är ond och är rädd att starta ett drev mot en god och sedan bli misstänkt för det. Eller så är hon god och är osäker (som alla ofta är DL1) på vem som kan vara ond.Tolkar jag det rätt? Om angel blir ond och Faith + Conner är döda så kan inte de goda vinna? Vad är vinstvilkoren förresten?
Är spiononfon lottad eller styrd p något vis?
Får hon stjäla från ulvarna en gång per uv eller en gång totalt?
@Gabby_Ossi
Många bra frågor! Jag hade inte ens tänkt så långt på Angel...
Ja då det är lugnt@quarter4ever med min kännedom om @fio så skojade hon bara lite med dig...
Det var inte ur det perspektivet att klara sig jag menade att det funkade, utan mer att få en översikt som man kan gå tillbaka på? Även om jag åker ut så brukar jag roa mig med att försöka hålla koll och klura ut leken. Och är man kvar så hjälper det ju än mer?
Mobilen suger att spela på, men duger till att hålla koll på vad som händerDu låter alldeles för seriös för mig, känner jag... Brukar spela via mobilen och då är det hopplöst att gå tillbaka och kolla. Men jag hoppas du är på samma sida som jag i den här leken, för då är du helt klart en bra tillgång.
Jag gick ju på det direkt den leken i alla fallJa då det är lugnt
Jag glömde lägga med nån smiley där, jag ville bara förklara hur jag brukar göra
jag har en nästan 50% statistik av att åka ut första Dl, så det är en helt korrekt reflektion av @fio
bara en gång jag verkligen velat åka ut första gången och det var i förra leken och då fick jag jobba hårt på det
Bra fråga det också!@Gabby_Ossi Vad händer om Spike stoppar ett käk samma natt som ficktjuven (Gwen?) har stulit det? Stoppas det ändå eller är det bara advokaterna som Spike har makt att hindra?