Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
Nä, om du vet att bollen__ är siad, då gäller det att leta efter någon som håller bollen__ som god eller som röstar på henne. Då vet du om hon är god eller ond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
Om personen är siad ond brukar det komma fram tydligare, kommer det ingen som helt plötsligt börjar teoria mot den som är siad kan man utgå från att den är god.Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
Hon förnekade ju att @bollen__ var siad öht!Jo men det var väl därför Novali förnekade att bollen var siad god, hon hittade inte den infon.
man bör vara uppmärksam om någon skriver om den siade som god /ond dagen efter, tror jag? (har aldrig varit spion)
Hon förnekade ju att @bollen__ var siad öht!
Ja, om jag blir käk i natt så är det väl bäst att jag luftar mina tankar:
@Habina Jag har en stark tro att hon är god. Hon agerar som en god Habina... Men om jag dör i natt så vill jag uppmana goda spelare att syna Habina imorgon. Då bör hon ligga före alla andra ulvkandidater på priolistan.
Jag tror att det står klart om jag dör.
Jag hade ju inte sådär jättemycket koll, antagligen därförFörresten @Sasse så fattade jag inte att du var ond förrän igår när det var uteslutningsmetoden. Du verkade som så god
men Lena hann egentligen posta innan hon fick klartecken.
Nähä , oväntat
Ok jag hade inte fattat den hinten iallafall i det översta inlägget.
Alltså, jag är helt med på att det är över gränsen men att tjata om samma teorier i flera inlägg samma dag eller i flera dagar blir mest tungläst. Lite som @cirkus sa igår kväll också.Ok, två exempel från @LenaH som är nära gränsen men på vars en sida enligt mig.
Detta här över frågade LenaH mig om det var Ok att skriva, jag gick med på det lite motvilligt men Lena hann egentligen posta innan hon fick klartecken. Egentligen skulle jag vilja ha mer teorier till varför hon dels tror hon är god, och dels varför hon i så fall skall lynchas. Det är ju en ganska tydlig hint till Habinas roll men man får ju säga vilken roll man tror någon annan har, bara man bygger det på ordentliga teorier! Biten om "om jag dör" är väl också ok för det skulle ju kunna tolkas som någon som vill få fram sina tankar för att man är rädd att dö.
Det här tycker jag dock är lite på fel sida om gränsen, då det flyttar fokus mer till Lenas egen roll, att hon försöker få ut info om sin egen roll. Alltså att när de andra får reda på hennes roll så kommer de fatta resten.
jag fattade den på en gång!Nähä , oväntat
Ok jag hade inte fattat den hinten iallafall i det översta inlägget.
Ok, två exempel från @LenaH som är nära gränsen men på vars en sida enligt mig.
Detta här över frågade LenaH mig om det var Ok att skriva, jag gick med på det lite motvilligt men Lena hann egentligen posta innan hon fick klartecken. Egentligen skulle jag vilja ha mer teorier till varför hon dels tror hon är god, och dels varför hon i så fall skall lynchas. Det är ju en ganska tydlig hint till Habinas roll men man får ju säga vilken roll man tror någon annan har, bara man bygger det på ordentliga teorier! Biten om "om jag dör" är väl också ok för det skulle ju kunna tolkas som någon som vill få fram sina tankar för att man är rädd att dö.
Det här tycker jag dock är lite på fel sida om gränsen, då det flyttar fokus mer till Lenas egen roll, att hon försöker få ut info om sin egen roll. Alltså att när de andra får reda på hennes roll så kommer de fatta resten.
ja det fattade jag inte varför de inte gjorde?Jag som innehade rollen tyckte det var extremt tydligt och var så säker på att ulvarna skulle käka mig direkt.
Jag ville typ ha en direktlinje till dig. För jag tänkte direkt jag är så jävla trög och.. Q har nog fattat.jag fattade den på en gång!
Snacka om frustrerande att inte vara med längre när man fattade ett och annat.
( avd läktarryttare )
Ok, två exempel från @LenaH som är nära gränsen men på vars en sida enligt mig.
Jag ville typ ha en direktlinje till dig. För jag tänkte direkt jag är så jävla trög och.. Q har nog fattat.
För att jag då hade kunnat lyncha henne och de andra goda tagit en annan ond vilket kunde gjort att de förlorade två i samma lynch. Då var vi fortfarande tillräckligt många för det.ja det fattade jag inte varför de inte gjorde?