Tack själv. Det har varit jätte roligtTack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek
Hoppas ni hade lika roligt som jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack själv. Det har varit jätte roligtTack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek
Besvärlig? Jag? Jag är ju helt igenom godHade det inte verkat som du var siad så hade jag nog trott att du kunde ha varit beskyddtjuv. När jag är ond och du är god så brukar du vara besvärlig
Det var jättekul och jag har älskat dina uppdateringar, även om jag inte hade jättestor koll på temat så var det skitskoj!Tack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek
Ja du brukar lägga märke till saker som det inte är meningen att ni goda ska se. Men i denna leken skötte du dig rätt bra.Besvärlig? Jag? Jag är ju helt igenom god
Ja, jag hade kulTack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek
Om vi hade lyckats äta bsf. Vem av oss ulvar hade dött då?
Typiskt. Det är för längesen jag var ond alltså.Ja du brukar lägga märke till saker som det inte är meningen att ni goda ska se. Men i denna leken skötte du dig rätt bra.
Jag anade det när du började teoria idag Vi behövde en stund på oss innan vi bestämde om vi ville försökaJa, jag hade kul
Fast jag var lite skitzofren (stavning?) där ett tag. Det var så lätt att hitta misstänkt beteende hos de jag visste var onda att jag övervägde att rösta ut dem och försöka klara mig själv utan någon som kunde käka om natten. Men sen insåg jag att det var en ytterst korkad ideé
Däremot tror jag att LL kan bekräfta att jag var smått frustrerad i förmiddags när jag räknade ut att vi hade chansen att vinna ikväll om vi bara samlade våra onda röster... Sedan kom Sasse och Habinas röster på bollen_
Mitt fel
Jag var ensam i lyan den kvällen. De andra var försvunna. Vi pratade om att äta bsf för hon var troligen faith men jag vågade inte för jag var rädd för att angel hade skyddat henne + att Lenas hint kom sedan.
Nej jag hade ingen aning. Bara att cirkus eller någon trodde att du var god och du hade inga misstankar på dig.Bah, menar du att det inte ens var för att bli av med siaren!? Eller hade du räknat ut min roll?
Ja, tack @Gabby_Ossi och @glömmerallt för en rolig och klurig lek!
Längtar till silver lekenJag gjorde inte så mycket,(kanske mindre än jag borde ) var mest lite bollplank.
Vi kommer nog få fler roliga lekar med @Gabby_Ossi som LL i framtiden hon har mycket roliga ideer.
Jag tycker det var okej, något straff borde det ha blivit pga. hintandet som förekom.Om någon tycker, ulvifierandet av beskyddstjuven gav leken ett lite hastigt slut så ska ni skylla på mig inte @Gabby_Ossi , för det var min ide