Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek :angel:
Hoppas ni hade lika roligt som jag :D
Ja, jag hade kul :D
Fast jag var lite skitzofren (stavning?) där ett tag. Det var så lätt att hitta misstänkt beteende hos de jag visste var onda att jag övervägde att rösta ut dem och försöka klara mig själv utan någon som kunde käka om natten. Men sen insåg jag att det var en ytterst korkad ideé :p

Däremot tror jag att LL kan bekräfta att jag var smått frustrerad i förmiddags när jag räknade ut att vi hade chansen att vinna ikväll om vi bara samlade våra onda röster... :) Sedan kom Sasse och Habinas röster på bollen_ :D

Ja, jag hade kul :D
Fast jag var lite skitzofren (stavning?) där ett tag. Det var så lätt att hitta misstänkt beteende hos de jag visste var onda att jag övervägde att rösta ut dem och försöka klara mig själv utan någon som kunde käka om natten. Men sen insåg jag att det var en ytterst korkad ideé :p

Däremot tror jag att LL kan bekräfta att jag var smått frustrerad i förmiddags när jag räknade ut att vi hade chansen att vinna ikväll om vi bara samlade våra onda röster... :) Sedan kom Sasse och Habinas röster på bollen_ :D
Jag anade det när du började teoria idag :D Vi behövde en stund på oss innan vi bestämde om vi ville försöka

Mitt fel :o:D

Jag var ensam i lyan den kvällen. De andra var försvunna. Vi pratade om att äta bsf för hon var troligen faith men jag vågade inte för jag var rädd för att angel hade skyddat henne :p + att Lenas hint kom sedan.

Bah, menar du att det inte ens var för att bli av med siaren!? Eller hade du räknat ut min roll?

Det dumma var ju att jag började verkligen tvivla på att du var ond @Snurrfian men sen skrev du inget mer och jag behövde ju rösta så då la jag båda rösterna på dig ändå :( Det var därför jag försökte fråga dig liksom..:crazy:

jag var stensäker på att habina var siare eftersom jag tyckte att hon svängde så i att tycka att jag var skum till att nog vara god ändå......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar