Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
och jag var helt övertygad om att jag skulle bli käk därför jag bombade så tidigt+ att jag satsade på att försöka hitta spökulven i sista minuten innan den skulle få rösta dolt........

Grattis onda, väl spelat!

Själv är jag rätt värdelös på att pussla roller, uppenbarligen. Det stämmer inte att min andra sia var Snurrfian, jag ändrade till Hjärtat. Men hann ju bli käkad... :meh:

Innan jag blev omvandlad så hade jag koll på bollen__, LenaH, koppen och cirkus. Även om jag inte var 100 % säker. Så hade jag inte blivit omvandlad så hade uteslutningsmetoden gett mig blacksmithfarm, sasse och artline. ;)

Ja precis, jag tyckte jag tänkte på en massa scenarion och kom fram till att det fortfarande skulle vara ganska stor fördel goda men att onda i alla fall hade något att kämpa för!
Men tänkte jag inte ens tanken att ni skulle lyncha ur en till god direkt :angel:

Ja precis, vi tänkte igenom det noga, vi hade koll på läget och sedan så bra röstar de ut en god? Vad skulle det vara bra för liksom:p

Grattis onda, väl spelat!

Själv är jag rätt värdelös på att pussla roller, uppenbarligen. Det stämmer inte att min andra sia var Snurrfian, jag ändrade till Hjärtat. Men hann ju bli käkad... :meh:
Mitt fel :o:D

Jag var ensam i lyan den kvällen. De andra var försvunna. Vi pratade om att äta bsf för hon var troligen faith men jag vågade inte för jag var rädd för att angel hade skyddat henne :p + att Lenas hint kom sedan.

Tack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek :angel:
Hoppas ni hade lika roligt som jag :D

Tack själv! Det var jätteroligt och rätt skönt att det inte blev så sjukt mycket text att läsa igenom trots många deltagare. Älskade verkligen temat och alla olika twister. :love:

Nu måste jag bara köpa alla angel-avsnitt på dvd. Har ju redan buffy och bones. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar