Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom jag på efteråtVar det någon som fattade min fantastiska ängel-hint () här då?
Ja, du hade ju rätt i att jag var ond, men att lyan var med och bestämde det hela var ju felI mitt testamente. hade med Mirtai också men hade dock med snurrfian och bollen__ med så det var typ 50/50
Nej vi planerade inte att äta dig.och jag var helt övertygad om att jag skulle bli käk därför jag bombade så tidigt+ att jag satsade på att försöka hitta spökulven i sista minuten innan den skulle få rösta dolt........
jag hade det lite i huvudet att du hade dåligt med tid i helgen@quarter4ever blev faktiskt ganska lättad när du bombade mig. Hade ingen tid alls att leka
Man kan nästan ha trott att du bad henne eftersom du skrev i lyan att du ville bli lynchad@quarter4ever blev faktiskt ganska lättad när du bombade mig. Hade ingen tid alls att leka
ser det.....Nej vi planerade inte att äta dig.
Hade det inte verkat som du var siad så hade jag nog trott att du kunde ha varit beskyddtjuv. När jag är ond och du är god så brukar du vara besvärlig@cirkus fattade vem jag var iaf, det var ju tacksamt. Dumma onda försöka påstå att JAG är ond? vavava?
TackJag skyddade blacksmithfarm två nätter.
När jag hade tid att gå igenom leken ordentligt, ja. Men det var först igårVar det någon som fattade min fantastiska ängel-hint () här då?
Det är det fler som varitser det.....
men trodde det om inte annat för att jag varit med länge de senaste lekarna...
Ja precis, jag tyckte jag tänkte på en massa scenarion och kom fram till att det fortfarande skulle vara ganska stor fördel goda men att onda i alla fall hade något att kämpa för!
Men tänkte jag inte ens tanken att ni skulle lyncha ur en till god direkt
Mitt felGrattis onda, väl spelat!
Själv är jag rätt värdelös på att pussla roller, uppenbarligen. Det stämmer inte att min andra sia var Snurrfian, jag ändrade till Hjärtat. Men hann ju bli käkad...
Tack all som var med och lekte i min, ehrm, lite experimentella lek
Hoppas ni hade lika roligt som jag