Gabby_Ossi
Trådstartare
Vill ni prata lite hintande nu också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag var stensäker på att habina var siare eftersom jag tyckte att hon svängde så i att tycka att jag var skum till att nog vara god ändå......
Vill ni prata lite hintande nu också?
Jag undrar varför @Novali01 ifrågasatte att jag var siad hon hade ju fått det som rad? eller vad det en sån tvärtom mening
Hon har ju alltid såna roller. Första gissningen och det var nog det enda bra jag gjorde i den här leken.Men vad fort du hittade Angel, @LenaH
Jag tycker det var okej, något straff borde det ha blivit pga. hintandet som förekom.
Nej, det tror jag inte det brukar?Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?
Nä jag tror aldrig det brukar vara med i spionrader.Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?
Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelösNej, det tror jag inte det brukar?
Det var det jag trodde också, att det var helt kört för onda ändå. Men tur för oss att vissa goda (@Habina) verkade ha lite dålig kollJag som motiverade så fint för @Gabby_Ossi varför det inte skulle bli för stor fördel för de onda och de goda skulle vinna nästansäkert ändå.
Det får man leta efter i leken liksom. I folks teorier.Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
Det är ju något man får luska ut? Spionen ska inte få veta exakt.Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
LL hann svara innan jag hann leta fram detOm vi hade lyckats äta bsf. Vem av oss ulvar hade dött då?
Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?
Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
man bör vara uppmärksam om någon skriver om den siade som god /ond dagen efter, tror jag? (har aldrig varit spion)Hur ska man då kunna veta om personen är siad god? Då är ju den infon värdelös
Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?
Jag kanske missade att hon skrev god då, jag läste bara att hon förnekade att jag var siad.Jo men det var väl därför Novali förnekade att bollen var siad god, hon hittade inte den infon.