Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag var stensäker på att habina var siare eftersom jag tyckte att hon svängde så i att tycka att jag var skum till att nog vara god ändå......

Jag tyckte inte att jag svängde. Jag var mest frustrerad över att du betedde dig som du gjorde, när jag var rätt övertygad om att du faktiskt var god. Sedan att alla andra verkade tolka det som att jag skulle rösta på dig, det blev ju lite fel... Jag vill gärna ha lite i ryggen innan jag lägger en röst på dig. :)

Jag var trodde @quarter4ever var spion eftersom hon kändes så följsam till mitt spelande... Det var först när hon tyckte att något borde "göras åt spökulven" som jag förstod att så inte var fallet. Fattade aldrig att det var @Novali01 eftersom hon så friskt förnekade att @bollen__ blivit siad god...

Jag tycker det var okej, något straff borde det ha blivit pga. hintandet som förekom.

Jo någon sorts kompesation, frågan var ju mest vad och det var min idee att stoppa in dig i lyan;) vilket gav leken ett lite plötsligt slut när @Hjartagna blev utröstad.

Jag som motiverade så fint för @Gabby_Ossi varför det inte skulle bli för stor fördel för de onda och de goda skulle vinna nästan säkert ändå. :o :rofl:

Senast ändrad:
Jag som motiverade så fint för @Gabby_Ossi varför det inte skulle bli för stor fördel för de onda och de goda skulle vinna nästansäkert ändå. :o :rofl:
Det var det jag trodde också, att det var helt kört för onda ändå. Men tur för oss att vissa goda (@Habina) verkade ha lite dålig koll ;)

Det är ju svårt för er att påverka hur röstningarna faller, så jag tycker att det var en ok kompensation.

Om vi hade lyckats äta bsf. Vem av oss ulvar hade dött då?
LL hann svara innan jag hann leta fram det :p

Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?

Inte till spionen, då skulle den ju vara "förlängd siare". Den vet att spelaren är siad, men sedan måste den räkna ut med hjälp av siarens teoriinlägg i tråden vilken sida/roll som den siade har. :)

Det stod ju bara att bollen är siad.. ja jag fick ta del av den efter vi båda hade dött. Jag fattar inte.. ska det inte stå ond eller god oxå ?

Nej det brukar det inte göra vanligtvis(men det har hänt, spionraderna kan variera mycket mellan lekarna) det står oftas bara vem som sias det är för att informationen ska bli mer oviss och spännande.

Spionrollen blir ju därför väldigt svår för en nybörjare men jag tycker @Novali01 gjorde det bra. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar