Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var precis därför jag köpte en byrå igårTrooor att det måste få räknas som en del av rensningsprocessen?
![]()
De värderar grejerna så godtyckligt. Jag tror att om man skickar in tre påsar med exakt lika innehåll kommer det bli tre helt olika bedömningar.Blir alltid GALEN på Sellpy som sorterar bort sjukt mycket grejer. Överklagade alltihopa och nu har dom i alla fall publicerat tre grejer till. Blev lite nöjd när en klänning såldes för 450 kr. Det mesta har dom lagt ut ganska dyrt, så det borde bli en del pengar. Jag tänkte i min dumhet om jag skickar tre exakt likadana nya träningslinnen att dom skulle lägga dom i ett paket och lägga ut för typ 75 kr, men nej, dom bestämde att varje linne varför sig var värt under 50 kr och vägrade sälja dom. (Helt nya märkes-linnen ska tilläggas). Sen har dom värderat vissa grejer vansinnigt högt men det blir kanske sålt om de sänker priserna några gånger.
Sammanfattningsvis avskyr jag Sellpy men jag kommer inte sälja grejerna själv, så det är bättre än inget![]()
La ut ett sånt träns igår.Lagt ut lite annonser på eksemtäcken och annat som inte används längre.
Har ett träns som jag tycker är så fint, men jag lär ju inte skaffa häst igen på många år.. Kanske lika bra att sälja.
Ja det är väl egentligen lika bra att sälja. Om jag skaffar ny häst är ju ett nytt träns den lilla kostnaden.La ut ett sånt träns igår.
Jag har en ny... Sen tio årJa det är väl egentligen lika bra att sälja. Om jag skaffar ny häst är ju ett nytt träns den lilla kostnaden.
Det är ju det också. Får köpa häst som passar tränsetJag har en ny... Sen tio år
Mitt träns har fel storlek för oss.
Exakt det där gör att jag skippar Sellpy. Har skickat massa fina märkeskläder som dom vägrat sälja.Blir alltid GALEN på Sellpy som sorterar bort sjukt mycket grejer. Överklagade alltihopa och nu har dom i alla fall publicerat tre grejer till. Blev lite nöjd när en klänning såldes för 450 kr. Det mesta har dom lagt ut ganska dyrt, så det borde bli en del pengar. Jag tänkte i min dumhet om jag skickar tre exakt likadana nya träningslinnen att dom skulle lägga dom i ett paket och lägga ut för typ 75 kr, men nej, dom bestämde att varje linne varför sig var värt under 50 kr och vägrade sälja dom. (Helt nya märkes-linnen ska tilläggas). Sen har dom värderat vissa grejer vansinnigt högt men det blir kanske sålt om de sänker priserna några gånger.
Sammanfattningsvis avskyr jag Sellpy men jag kommer inte sälja grejerna själv, så det är bättre än inget![]()
Var inte Busfrö i blåsväder nyligen, för att dyrare plagg försvann innan de kom ut till försäljning?Exakt det där gör att jag skippar Sellpy. Har skickat massa fina märkeskläder som dom vägrat sälja.
Du har ingen Busfrö butik i närheten av dig? Det tycker jag har fungerat super och de säljer allt som är helt, rent och inte allt för daterat.
Nix, jag har inget annat alternativ än att sälja själv. Men det kommer jag inte göra så alternativet är 0 kr eller få en slant och vara lite förbannad på SellpyExakt det där gör att jag skippar Sellpy. Har skickat massa fina märkeskläder som dom vägrat sälja.
Du har ingen Busfrö butik i närheten av dig? Det tycker jag har fungerat super och de säljer allt som är helt, rent och inte allt för daterat.
Det har ju jag! Mamma berättade det för ett tag sedan eftersom jag köper mycket second hand, men hade inte koll på att lämna in. Det ligger tre mil bort, men det kan det vara värt det om jag slipper sälja själv! Eftersom väldigt mycket redan ligger för 11kr på vinted så lär jag troligen inte förlora någon vinst heller. Bestämmer de priserna eller gör man det själv?Du har ingen Busfrö butik i närheten av dig? Det tycker jag har fungerat super och de säljer allt som är helt, rent och inte allt för daterat.
Dom sätter priserna, jag tror man får typ 40 %. Nu vet jag inte vad det är du säljer för 11 kr på vinted, men skulle tro att du får minst det samma på busfrö. Dessutom slipper du böket med att säljaDet har ju jag! Mamma berättade det för ett tag sedan eftersom jag köper mycket second hand, men hade inte koll på att lämna in. Det ligger tre mil bort, men det kan det vara värt det om jag slipper sälja själv! Eftersom väldigt mycket redan ligger för 11kr på vinted så lär jag troligen inte förlora någon vinst heller. Bestämmer de priserna eller gör man det själv?
Oki. Ska absolut kolla upp det! Det hade varit så skönt att slippa skiten hemma!Dom sätter priserna, jag tror man får typ 40 %. Nu vet jag inte vad det är du säljer för 11 kr på vinted, men skulle tro att du får minst det samma på busfrö. Dessutom slipper du böket med att sälja.
Förr arbetade jag i stan där det finns busfrö-butik och lämnade jag minst en påse per månad när de inte hade inlämningsstopp (man får lämna en påse per "avdelning" i månaden om jag minns rätt). Nu blir det mer att samlar ihop det finaste och tar med när jag ändå är där. Men kan sakna regelbundenheten.
Sen är Busfröbutikerna väldigt olika, även om de har samma regler. Men vissa är mer kräsna (med all rätt kan jag tycka) än andra.
Nu har de ändrat så man får bara lämna in varannan månad. Jämna månader är det inlämning förutom på sommaren då det är paus. Jag brukar lämna in det jag inte lyckats få sålt själv dit.Förr arbetade jag i stan där det finns busfrö-butik och lämnade jag minst en påse per månad när de inte hade inlämningsstopp (man får lämna en påse per "avdelning" i månaden om jag minns rätt). Nu blir det mer att samlar ihop det finaste och tar med när jag ändå är där. Men kan sakna regelbundenheten.