Fått ut skåpet på annons, lagt ut kylen i en grupp till och lagt ut några fler flyttkartonger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För barnets säkerhet? Sätt ett staket istället!Ska sälja trädgårdsdammen. Tyvärr
Alternativet är att ha den övertäckt ett par tre fyra år och då känns det som att vi lika gärna kan ta bort den. Suck. Jag vill inte.
Det tyckte jag med, men maken vill inte. Han litar inte på att det är tillräckligt.För barnets säkerhet? Sätt ett staket istället!
Men det är klart att ett staket kan göras tillräckligt? Det har man ju runt pooler, till exempel. Det kan nog vara så att det redan krävs staket runt er damm...Det tyckte jag med, men maken vill inte. Han litar inte på att det är tillräckligt.
Så den får flytta istället. Jag vill inte ha en ful plåt liggandes i trädgården i några år. Det går ju anlägga en ny damm om vi vill sen.
Tja, dammen är på 250 liter, så det är ju ingen stor grej. Men för stor för ett litet barn. Har nog aldrig sett någon hänga in en sån damm faktiskt.Men det är klart att ett staket kan göras tillräckligt? Det har man ju runt pooler, till exempel. Det kan nog vara så att det redan krävs staket runt er damm...
https://www.boverket.se/sv/PBL-kunskapsbanken/regler-om-byggande/krav-pa-byggnadsverk-tomter-mm/krav-pa-tomter/sakerhet/pool/#:~:text=I BBR ställs krav på,risken för barnolycksfall för dammar:&text=ett minst 0,9 meter högt barnsäkert staket.
Du är där jag var för ett tag sedanJag har insett att min garderob måste rensas. Rejält. Så det är nästa steg.
Mannens ska också rensas men det får han göra själv. Är inte rimligt att ha kläder i tre garderober (i olika rum!)och sen en halvt tom byrå.