Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hejja! Hjälpte Schleich-hästarna dig en bit till målet ? 😃
Om jag hade tagit lite mer för dom hade det hjälpt mer 😂 var nog på tok för billig, mamma blev nästan tjurig för hon hade kunnat köpa dom åt brorsdottern sa hon 🤣 jag tog 40 kr st för dom och dom blev sålda inom 5 min 🙈
 
Jag köper ju klart mer än jag säljer 😁
Men så skönt att klicka hem 3 par vintervana till sonen på Vinted för mycket mindre än ett par nya.
Han tar av sig dem på dagisgården och där blir de lite för lätt kvar. Därav behovet av många!
 
Funderar på att lägga ut min fårskinnspäls. Den har hängt i garderoben i flera år eftersom jag köpte den en vargavinter som jag inte upplevt igen. Grävde fram den i samband med kylan senast och insåg att den fortfarande är lite för smal över ryggen - och kom på att det var därför jag inte använt den mer. Ska nog lägga ut den. Den är iofs tung som satan.
 
Jag har blivit skadad. Går runt här hemma och bara ”Jahaja, har vi nåt att sälja här månne?” Och rotar runt. 😆

Jag har helt sinnessjukt mycket grejer, så nu har jag som mål att lägga ut minst en grej om dagen året ut. (Som allra minst.) 🤓

Haha skönt att det inte är bara jag 😁
Kikar också runt här hemma efter möjligheter.
Sa lite halvt om halvt till mitt ex att om jag får slut på saker härhemma kan jag fortsätta hos honom. Men var inte populärt. :angel:

Jag var ju snäll och erbjöd tom att ge honom pengarna för det som säljs av hans saker. Men icke. :(:rofl:
 
Helt plötsligt har tydligen Vinted fått för sig att 1 av parfymerna inte anses vara ny och raderat den 🙃 har överklagat, få se om det hjälper.
 
Funderar på att lägga ut min fårskinnspäls. Den har hängt i garderoben i flera år eftersom jag köpte den en vargavinter som jag inte upplevt igen. Grävde fram den i samband med kylan senast och insåg att den fortfarande är lite för smal över ryggen - och kom på att det var därför jag inte använt den mer. Ska nog lägga ut den. Den är iofs tung som satan.
Heja!
klart att du ska lägga ut den, lite pengar in och någon annan kan värma sig i vinter.
 
Vinted tycker tydligen att en parfym inte räknas som ny om den inte har förpackning, vilket är ju jäkligt svårt då dessa parfymer kommer från en adventskalender och därför inte har förpackning 🤦🏼‍♀️ är faktiskt lite irriterad på dom.
Får man inte sälja parfym om den inte är ny?
 
Får man inte sälja parfym om den inte är ny?
Nope tydligen inte ens som ny utan förpackning.
Screenshot_2023-12-08-19-58-17-936_fr.vinted.jpg
 
Borde rensa i syrummet. Gnällde i en annan tråd om hur mycket tidningar jag har. Funderar på hur man enklast säljer dem. Eller om jag bara ska skänka alltihop..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 552
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp