Inte lyckats sälja något sen sist men har iallafall varit på second hand och återvinninegn en sväng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju redan kommit hälften, och 17 dagar kvar, sälj för ca 50 kr/dag så är du framme. Hejja hejja!På tal om mål med Vinted, det hade varit kul om försäljningen där kunde täcka kurserna jag och tilda ska gå på under nästa år, men för att få in till den som börjar i januari känns lite tufft, 1600 kr som ska betalas senast den 22 december men kanske inte omöjligt. 330 kr saldo nu, och 465 kr i "inkommande". Får ta mig tiden att göra ett ryck och lägga ut lite mer imorgon!
Men då blev den ”gratis”!Attans, de tvåhundra jag sålt för gick till att köpa vinterjacka till dottern.
Men lämnar iallafall iväg en påse/åtta paket till posten idag
Jajamen !Men då blev den ”gratis”!
Är den stor varm och fluffig ?Alltså, jag har lagt upp en nästan ny mössa för 20kr. Nu får jag meddelanden från en som har tusen frågor och vill ha fler bilder. Liksom kom igen? Det är 20kr?
Haha nej, den är liten och ganska tunn i bävernylon och fleeceÄr den stor varm och fluffig ?
Attans !Haha nej, den är liten och ganska tunn i bävernylon och fleece
Jag har en fluffig, vit med tofs och öronlappar - supervarm - som skulle kunna byta hem dock. Köpt i ett infall och används aldrig eftersom jag har ocd och därför alltid använder samma gamla svarta mössa.Attans !
Har i mitt rensande insett att jag haft massor av vanliga mellanvarma mössor, men saknar en varm och härlig mössa för de här riktigt kalla dagarna.
Du kan kanske ha dubbla,? det har jag ofta på vintern en stickad i mjuk ull och en reflexmössa över det, varmt och praktisktAttans !
Har i mitt rensande insett att jag haft massor av vanliga mellanvarma mössor, men saknar en varm och härlig mössa för de här riktigt kalla dagarna.
Det blir inte trångt ? Hrm jag tror de jag har blir väldigt tajta med en extra under . Ska testa !Du kan kanske ha dubbla,? det har jag ofta på vintern en stickad i mjuk ull och en reflexmössa över det, varmt och praktiskt
Låter perfekt förutom på färgenJag har en fluffig, vit med tofs och öronlappar - supervarm - som skulle kunna byta hem dock. Köpt i ett infall och används aldrig eftersom jag har ocd och därför alltid använder samma gamla svarta mössa.
Hejja! Hjälpte Schleich-hästarna dig en bit till målet ?Blev lite saker sålda sen igår (2 paket längst till vänster är dock företagsbeställningar så dom räknas väl inte egentligen, men lämnas in lär dom )
2 pussel, 5 schleich hästar, lite kristaller och ett par hundskor. Visa bifogad fil 133715