Jackan jag köpte var fläckig massor av små fläckar över hela jackan. Samt större på huvan.
Så nu ska jag försöka mig på en reklamation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fått återbetalt, men ingen fraktetikett. Inget svar från säljaren utan det stod bara att köpet annulerats och att återbetalning kommer ske.Jackan jag köpte var fläckig massor av små fläckar över hela jackan. Samt större på huvan.
Om säljaren vill ha tillbaka jackan så måste hen trycka på knappen som dyker upp när du rapporterar ett fel. Minns inte vad det stod på den, återköp kanske?Nu har jag fått återbetalt, men ingen fraktetikett. Inget svar från säljaren utan det stod bara att köpet annulerats och att återbetalning kommer ske.
Betyder det att säljaren inte vill ha tillbaka jackan?
@Lyan har du varit med om något liknande?
AhaOm säljaren vill ha tillbaka jackan så måste hen trycka på knappen som dyker upp när du rapporterar ett fel. Minns inte vad det stod på den, återköp kanske?
Jag ska inte gå i ed på det dock, men när jag fick den där som ville reklamera så dök det upp en knapp att trycka på för återköp.Aha
Har inte hört ett knyst från säljaren så jag antar att hon inte vill ha kontakt.
Det var lite otydligt kring det här, jag gillar inte otydligheter
Flera otydligheter...Ny fundering på förekommen anledning: om köparen inte hämtar ut sitt paket, vad händer då? Det har legat hos ombudet sedan 3/12.
Shit vad kul, grattis!Lagt ut lite fler pussel på Vinted, mamma hade ett gäng som hon lånat men inte hunnit lägga på typ ett år, så fick tillbaka dom såklart prut-meddelanden igen. Men en la faktiskt 3 i korgen och bad om fraktpris utan att ha prutat, så hoppas de säljs. Skönt om det blir fler grejer i ett paket liksom. Annars har jag packat 3 paket med kristaller, en med 4 annonser/stenar, de andra bara varsin sten idag.
Bara pengarna kommer in så har jag nått mitt mål med 1600 för kursen
Bara för att det va så jäkla sniket gav jag motbudet 16 krJag fick precis prutbid på en krona!
La ut lite nagelgrejer för femton kronor och de budade fjorton. Seriöst!! Varför ens lägga ner tid på en krona för en sån skitsak?
Haha jag har funderat om det funkar att motbud högre, var en igår som ville köpa saker för 112 kr, men lägger budet 77 kr där var jag jävligt sugen att lägga typ 120 krBara för att det va så jäkla sniket gav jag motbudet 16 kr
Appen rekomenderar ett frakt alternativ. Stor, mellan eller liten. Jag väljer nästan alltid den förvalda varianten. Inget krångel. Lycka tillHjälp!
Jag ska just lägga ut min första grej på vinted och den frågar om frakt. Vad ska jag skriva?
Du kan också trycka på den här texten så ser du vilken vikt det är upp tillHjälp!
Jag ska just lägga ut min första grej på vinted och den frågar om frakt. Vad ska jag skriva?
Du kan också trycka på den här texten så ser du vilken vikt det är upp till
Visa bifogad fil 134012
Till exempel på det här som är ett pussel, vet jag väger ca 700 g, men appen rekommenderar det största, medan mellan är upp till 1 kg.
Ja, jag hade lagt den i 2 säckar, och tejpat rejält.Eftersom det är en äkta fårskinnspäls är den tung! Så jag valde Stora. Det rekommenderas att jag lägger den i en kartong, men har inte en hemma. Kan jag lägga in den i en eller två svarta sopsäckar?