Trott
Trådstartare
Om det inte går att få omdömet borttaget hade jag svarat omdömet med en kortare variant av det @Praefatio skrev.Jag provade det, men hon lämnade dåligt omdöme ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte går att få omdömet borttaget hade jag svarat omdömet med en kortare variant av det @Praefatio skrev.Jag provade det, men hon lämnade dåligt omdöme ändå.
Ja jag har mailat dem. Köparen skrev tydligt i sitt omdöme att ”It didn’t fit!” och då två stjärnor. I meddelande innan skrev jag typ ”det var tråkigt att höra, du kanske kan sälja den vidare? Jag beskrev storleken så som den står på etiketten och det är ju tyvärr allt jag kunde göra.”Åh, vad trist… kontakta Vinted och se om det går att göra något åt.
Jag svarade faktiskt att jag tyckte att det var ett orättvist omdöme och att storleken är tydligt angiven.Om det inte går att få omdömet borttaget hade jag svarat omdömet med en kortare variant av det @Praefatio skrev.
På vilket hen svarade ”You should have told me!”
Frågade vad jag skulle berättat mer än den angivna storleken men får inget svar. Jag antar att hen tyckte att jag borde VETAT hur stort huvud hens barn har.
Och nu måste de packas och jag ooorkaaar inteYes, sålt några böcker och några plagg så kom upp i 500 av 2500 på delmål 2.
Hjälper inte dina böcker men jag kan verkligen rekomendera att köpa postpåsar! Speciellt när man som du säljer mycket.Och nu måste de packas och jag ooorkaaar inte
Jag använder mailingbags till kläder och sånt som funkar, mycket smidigt!Hjälper inte dina böcker men jag kan verkligen rekomendera att köpa postpåsar! Speciellt när man som du säljer mycket.
Packningen av kläder tar noll tid, du slipper tejpa och trassla.
Kostar inte många kronor, så jag tyckte det var värt det.
Kanon!Jag använder mailingbags till kläder och sånt som funkar, mycket smidigt!
Senast 20 dec för paket, dvs senaste dagen att skicka blir då på onsdag. TackJag hoppas att mina berlocker till marsvinssmyckena kommer idag så jag kan lägga ut dem i helgen. Enligt postnord så räcker det att skicka den 20:e. Allt annat står still för tillfället och jag lägger istället energin på att försöka organisera det jag ska behålla just nu
Visa bifogad fil 134354
Jag tänjer mig att sånt som skulle kunna köpas som julklappar är värt att lägga ut ?Upplever också att det står tvärs till just nu. Funderar på om det ens är värt att lägga upp något förens efter nyår. Har efter en ny rens en hel del grejer men känns så trist att lägga ut när det knappt ens blir visningar just nu.
Hur tänker ni andra?
Ska gå igenom köksskåp och böcker på söndag och se vad jag kan få utsorterat. Plus städa och rensa en garderob där jag vet att det bara lite skit som kan köras iväg till tippen.