Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ett par svarta som kanske skulle kunna passa till nyår. Får se imorgon hur jag gör. Nu är det så dunkelt så omöjligt att få bra bilder spec. på svarta kläder.Är det nyårs klänningar kanske det kan vara värt det.
Men fy va troligt Har du skrivit till köparna och frågt? De svarar väl inte iofs.Jaha, ytterligare ett paket på väg tillbaka, vad kul. Not.
Denna gång de beryktade schleich enhörningarna (en köpte 2 st, i varsitt paket....)
Nej, hade ju gärna skickat ett "kom ihåg ditt paket" men hade ju inte en tanke på att man inte skulle hämta ut detMen fy va troligt Har du skrivit till köparna och frågt? De svarar väl inte iofs.
Nej, det tänker man ju inte på. Jäkligt tristNej, hade ju gärna skickat ett "kom ihåg ditt paket" men hade ju inte en tanke på att man inte skulle hämta ut det
Ja och det blir ju så himla många mail, så det som blir sålt försvinner lite i mängden också.Nej, det tänker man ju inte på. Jäkligt trist
Så otroligt trist!Nej, hade ju gärna skickat ett "kom ihåg ditt paket" men hade ju inte en tanke på att man inte skulle hämta ut det
Men om de kommer tillbaka... funderat på att höja priset ?Jaha, ytterligare ett paket på väg tillbaka, vad kul. Not.
Denna gång de beryktade schleich enhörningarna (en köpte 2 st, i varsitt paket....)
Ja jag håller faktiskt med, åtminstone en del av summan borde vi som säljare få behålla. Jag har nästan en mil till närmsta postombud, så det är inte billigt att åka och posta heller.Så otroligt trist!
Om det finns något jag tycker skaver med Vinted är det just denna grej att om köparen väljer att inte hämta ut så går köpet tillbaka. Tycker att om köparen inte hämtar ut så ska betalningen gå förlorad för köparen, annars är det säljaren som straffas i förlust av tid (packa, åka till posten osv) och missad försäljning.
Eller sälja dom till mamma, så slipper jag postaMen om de kommer tillbaka... funderat på att höja priset ?
Ännu bättre!Eller sälja dom till mamma, så slipper jag posta
Nu har betalningen kommit till kontotHar gjort en utbetalning från Vinted för flera dagar sedan och ännu inte fått dem, jösses vilken tid det tar.
Har skapat en "dröm"/sparmål för mitt vinterfodermål i appen Dreams så planen är att flytta dit vintedpengarna med jämna mellanrum. Måldatum 1 oktober
Hur gör man då? Har en köpare som favoritmatkerat två saker ur samma kollektion så funderade på att erbjuda rabatt om hon köpte båda.Två böcker blev sparade av en och samma köpare, var lite fräck och kontaktade henne och erbjöd den ena boken på köpet om hon lade dem i Bundle.
Hon blev glad och tackade ja.
Det är andra gången jag kontaktar köpare som lagt två saker i sin lista och erbjudit en på köpet och de tackar ja.
Tips till er andra
Jag skickade meddelande till henne där jag erbjöd mitt pris, att hon kan lägga dem i en bundle så reglerar jag priset så snart bundlen är gjordHur gör man då? Har en köpare som favoritmatkerat två saker ur samma kollektion så funderade på att erbjuda rabatt om hon köpte båda.