Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ut två barnleksaker vinted och en blev såld direkt.

Är lite frustrerad att jag inte hunnit/orkat lägga ut mer leksaker inför jul, har känslan av att jag skulle fått sålt massor , så nu känns det som jag missat världens chans 😕

Jaja.. man ska vara snäll mot sig själv. Man orkar inte allt, en sak i taget, folk kommer vilja köpa leksaker efter jul också, osv ..
 
Fick ut två barnleksaker vinted och en blev såld direkt.

Är lite frustrerad att jag inte hunnit/orkat lägga ut mer leksaker inför jul, har känslan av att jag skulle fått sålt massor , så nu känns det som jag missat världens chans 😕

Jaja.. man ska vara snäll mot sig själv. Man orkar inte allt, en sak i taget, folk kommer vilja köpa leksaker efter jul också, osv ..
Lite så känner jag med kläder, har en del glittriga fest klänningar men har fan inte hunnit. Men men.
 
Fick ut två barnleksaker vinted och en blev såld direkt.

Är lite frustrerad att jag inte hunnit/orkat lägga ut mer leksaker inför jul, har känslan av att jag skulle fått sålt massor , så nu känns det som jag missat världens chans 😕

Jaja.. man ska vara snäll mot sig själv. Man orkar inte allt, en sak i taget, folk kommer vilja köpa leksaker efter jul också, osv ..
Fick också panik igår och slängde ut lite "festligare" kläder. Försent tror jag men men, det säljs kanske senare.
 
Jag tänkte rensa bland mina mobilabonnemang för jag använder inte längre så mycket surf som jag gjorde när jag skaffade dem plus att jag skaffade dem när de hade rea så jag har betalat 127kr i månaden för 400gb surf i tre månader. Nu skulle det erbjudandet gå ut i årsskiftet så då ville jag bara behålla ett abonnemang och i så fall betala 359kr i månaden för 200gb, men han ville verkligen inte att jag skulle säga upp något abonnemang av någon anledning så nu betalar jag 107kr i månaden för 400gb fram till 31/3 🤣 Så nu kan jag fortsätta att använda två telefoner och tre abonnemang (när jag egentligen hade klarar mig på ett) och slösa som fan på surfen i tre månader till på deras bekostnad 🤣 Jag gissar att de hoppas på att jag ska glömma bort det så det blir normalpris för allihopa i slutändan, men så dum är jag inte så nu står det i almanackan att de ska sägas upp innan 31/3!
 
En person har köpt örhängen av mig nu men blir lite skeptisk.
Hon har fyra stjärnor och när jag läser hennes recensioner har hon flera autofeedback "köpet avbrutet" en stjärna. Någon har kommenterat om dåligt bemötande.
Känns upplagt för krångel. Är bara 15 kr men jag orkar inte heller få men massa krångel för femton spänn.
 
Jag har bestämt mig för att slänga två par skor. Bägge är slitna. Tyvärr är soptunnan full och skor ska väl inte till återbruket?
 
Jag har bestämt mig för att slänga två par skor. Bägge är slitna. Tyvärr är soptunnan full och skor ska väl inte till återbruket?
Hos vår återvinningscentral (den "stora", där man kan kasta allt från batterier till möbler, kylskåp, metall osv) har container för restavfall = brännbart :) osäker om ditt återbruk är samma som vårat åvc dock.
 
Hos vår återvinningscentral (den "stora", där man kan kasta allt från batterier till möbler, kylskåp, metall osv) har container för restavfall = brännbart :) osäker om ditt återbruk är samma som vårat åvc dock.
Nej här finns inget restavfall utan bara sorteringsgrejer liksom. Men annars är det nog lika :)
 
Fick meddelande på Vinted och trodde det blivit något krångel med det senaste jag skickade, men har fått betalt och allt ska vara klart.
Var bara samma person som köpte mer. 😅
Så idag har jag skickat iväg ett paket igen och är nu hela 5kr ifrån mitt säljmål till jul.

Passade på och tog lite bilder när solen sken idag och la upp några annonser. För se om något mer säljs under morgondagen så jag kan skicka innan jag åker bort på torsdag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 554
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp