Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite så känner jag med kläder, har en del glittriga fest klänningar men har fan inte hunnit. Men men.Fick ut två barnleksaker vinted och en blev såld direkt.
Är lite frustrerad att jag inte hunnit/orkat lägga ut mer leksaker inför jul, har känslan av att jag skulle fått sålt massor , så nu känns det som jag missat världens chans
Jaja.. man ska vara snäll mot sig själv. Man orkar inte allt, en sak i taget, folk kommer vilja köpa leksaker efter jul också, osv ..
Fick också panik igår och slängde ut lite "festligare" kläder. Försent tror jag men men, det säljs kanske senare.Fick ut två barnleksaker vinted och en blev såld direkt.
Är lite frustrerad att jag inte hunnit/orkat lägga ut mer leksaker inför jul, har känslan av att jag skulle fått sålt massor , så nu känns det som jag missat världens chans
Jaja.. man ska vara snäll mot sig själv. Man orkar inte allt, en sak i taget, folk kommer vilja köpa leksaker efter jul också, osv ..
Hos vår återvinningscentral (den "stora", där man kan kasta allt från batterier till möbler, kylskåp, metall osv) har container för restavfall = brännbart osäker om ditt återbruk är samma som vårat åvc dock.Jag har bestämt mig för att slänga två par skor. Bägge är slitna. Tyvärr är soptunnan full och skor ska väl inte till återbruket?
Nej här finns inget restavfall utan bara sorteringsgrejer liksom. Men annars är det nog likaHos vår återvinningscentral (den "stora", där man kan kasta allt från batterier till möbler, kylskåp, metall osv) har container för restavfall = brännbart osäker om ditt återbruk är samma som vårat åvc dock.
Okej, vad irriterande liksom om man vill kasta en matta, en plastjulgran eller nått annat otympligt var gör man av detNej här finns inget restavfall utan bara sorteringsgrejer liksom. Men annars är det nog lika
Mattor ska till madrasser tror jag och plastgranen i plastOkej, vad irriterande liksom om man vill kasta en matta, en plastjulgran eller nått annat otympligt var gör man av det
Det har jag sett folk som har gjortDet stör mig att jag inte kan lämna negativt omdöme på de som inte hämtat ut sina paket och som jag fått i retur.
Gick inte för migDet har jag sett folk som har gjort
Haha och i vår plast container är det bara hårda förpackningar som får kastasMattor ska till madrasser tror jag och plastgranen i plast
Men ja, sen finns det ändå saker som inte passar in annat än som "brännbart".