Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en skinnjacka såld precis innan jul, skickat den idag. Mitt saldo har sänkts lite också, köpte en bok och ett pussel förra veckan 😅
Oohh, ja men tack för tips, jag har också en skinnjacka som bara hänger och som lika gärna kan säljas. Ligger prisnivån på en OK nivå eller är det tjugor som gäller ?
 
Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?

Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå 🙄
 
Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?

Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå 🙄
Jag tänkte rensa ut min vintedgarderob på plagg som legat länge utan visningar.
Kanske några läggs ut på nytt med bättre bilder.
 
Oohh, ja men tack för tips, jag har också en skinnjacka som bara hänger och som lika gärna kan säljas. Ligger prisnivån på en OK nivå eller är det tjugor som gäller ?
Jag fick den såld för 200 kr, men det är märket Mango och den ser ut som ny (och grön), så vet inte om det hjälper dig i prissättningen😅
Har några andra ute (hunkydory och en till mango) för samma peng, men dom har inte blivit sålda, la ut dom för 2 veckor sedan kanske?
 
Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?

Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå 🙄
Jag tror att jag kommer plocka bort några och skänka dom, och vissa får åka upp på nytt.
 
Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?

Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå 🙄
Jag tänker att jag kommer göra paket av dem sedan och slänga upp för en spottstyver typ. Och om ingen ändå nappar så åker de väl ut på skänkes på fb.
 
Jag håller på att möblera om i syrummet, tagit upp en stor kallaxhylla från källaren för att få plats med alla tyger. Jag har tack vare att jag behövt flytta om tygerna, rensat ut en hel del ( kanske 30 tyger) som jag ska sälja, och 2 tyger har jag kastat. Det känns ändå skönt att få röja lite, även om det absolut inte märks.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 553
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp