Fick iväg ett sista paket för jul.
En liten barnvävstol
En liten barnvävstol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oohh, ja men tack för tips, jag har också en skinnjacka som bara hänger och som lika gärna kan säljas. Ligger prisnivån på en OK nivå eller är det tjugor som gäller ?Fick en skinnjacka såld precis innan jul, skickat den idag. Mitt saldo har sänkts lite också, köpte en bok och ett pussel förra veckan
Jag tänkte rensa ut min vintedgarderob på plagg som legat länge utan visningar.Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?
Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå
Jag fick den såld för 200 kr, men det är märket Mango och den ser ut som ny (och grön), så vet inte om det hjälper dig i prissättningenOohh, ja men tack för tips, jag har också en skinnjacka som bara hänger och som lika gärna kan säljas. Ligger prisnivån på en OK nivå eller är det tjugor som gäller ?
Jag tror att jag kommer plocka bort några och skänka dom, och vissa får åka upp på nytt.Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?
Rensat typ tre kartonger från förrådet också som min man slängde innan jul. Kan ev ha varit i samband med ett bråk men slängt blev det ändå
Jag tänker att jag kommer göra paket av dem sedan och slänga upp för en spottstyver typ. Och om ingen ändå nappar så åker de väl ut på skänkes på fb.Sex plagg upp på Vinted. Funderar på om man ska ha en deadline för när de skänks bort istället om de inte blir sålda, hur gör ni andra?
Min är helt vanlig svart och använd, provar att lägga ut för 50 krJag fick den såld för 200 kr, men det är märket Mango och den ser ut som ny (och grön), så vet inte om det hjälper dig i prissättningen
Har några andra ute (hunkydory och en till mango) för samma peng, men dom har inte blivit sålda, la ut dom för 2 veckor sedan kanske?
Tradera, vinted ?Vart säljer man böcker?
Hästböcker/träningsböcker om det spelar någon roll