Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk verkar ha shoppat under jul. Fyra saker sålda och väldigt många favoritmarkeringar under kvällar och eftermiddagarna. Otippat men kul.
Lite finare linnen och några glittriga örhängen. Så det verkar vara festkläder inför nyår. Passa på och lägg ut lite sånt nu. Vem var det som hade en massa klänningar, var det @tott ?
 
Folk verkar ha shoppat under jul. Fyra saker sålda och väldigt många favoritmarkeringar under kvällar och eftermiddagarna. Otippat men kul.
Lite finare linnen och några glittriga örhängen. Så det verkar vara festkläder inför nyår. Passa på och lägg ut lite sånt nu. Vem var det som hade en massa klänningar, var det @tott ?
Japp jag har lite "glitter och glamour"! Jag får ta det imorgon när det är bättre ljus, tack för tipset :)
 
Folk verkar ha shoppat under jul. Fyra saker sålda och väldigt många favoritmarkeringar under kvällar och eftermiddagarna. Otippat men kul.
Lite finare linnen och några glittriga örhängen. Så det verkar vara festkläder inför nyår. Passa på och lägg ut lite sånt nu. Vem var det som hade en massa klänningar, var det @tott ?
Inte jag
 
Jag har rensat lite hemma så nu är mitt hus kaos! 🤣😱 Funderar på att elda upp allting för jag ids inte lägga upp annonser och sälja.
Skit i annonserna. Det kommer vara värt varenda presumtiv krona att bara bli av med det på en gång, i ett svep, och aldrig någonsin behöva hantera det igen.

Var bor du? I många städer kan man ringa typ Stadsmissionen eller dylika ställen och få allt upphämtat helt gratis om man har mycket grejer. Även möbler.
 
Det är onekligen intressant att se vad som säljs, och jag tror att vissa saker säljs bättre i andra länder
Ja verkligen! Någon har iaf följt mig nu, och hen har lagt typ 10 av annonserna som favorit (av dockkläderna, tror jag lagt upp nästan 40 annonser med det nu 😂), så jag var fräck och skickade ett meddelande och tipsade om att jag har bundle rabatt inlagt, så får se om något blir sålt. Några andra har också favorit markerat de nya annonserna så det känns lovande!
 
Ja verkligen! Någon har iaf följt mig nu, och hen har lagt typ 10 av annonserna som favorit (av dockkläderna, tror jag lagt upp nästan 40 annonser med det nu 😂), så jag var fräck och skickade ett meddelande och tipsade om att jag har bundle rabatt inlagt, så får se om något blir sålt. Några andra har också favorit markerat de nya annonserna så det känns lovande!
Håller tummarna 😄

Mitt porslin jag sålde gick alla delar till Polen, de verkar även gilla LEE -jeans, barnytterkläder och hockeyhjälmar 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 555
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp