Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte, jag körde det till tippen.. ja, inte alla då men allt övertaligt.Jag hittade just en flyttlåda med mina gamla cd-skivor. Alla. Det är nog ett hundratal. Tänkte att några favoriter kan jag väl behålla men inte en hel flyttlåda… tar second hand ens emot sånt?
Hos oss tar då second hand emot.Jag hittade just en flyttlåda med mina gamla cd-skivor. Alla. Det är nog ett hundratal. Tänkte att några favoriter kan jag väl behålla men inte en hel flyttlåda… tar second hand ens emot sånt?
Bra jobbat!Och nu en till!
Har förövrigt varit iväg till tippen i två omgångar med skräp ifrån stallet, (micron som inte fungerat på två år är nu äntligen kasserad). Även rensat och tvättat upp två Ikea påsar med gamla äckliga hästtäcken som bara behöver någon liten lagning för att fungera igen. Rensat ut schabrak. Och sorterat en byrå med skruv och annat verktygstillbehör.
Garderoben alltså.. detta slukhål med grejerNu i mellandagarna har jag börjat rensa ut sådana kläder i garderoben som jag inte riktigt använder, eller som inte riktigt passar, och har gått igenom några högar med tidigare utsorterade kläder som jag ursprungligen tänkt att jag kan använda tyget till något eller sy om. Men nu hamnade allt i påsar (7 vanliga små soppåsar) som åkte till textilcontainern i ÅVC (Emmaus som har dem, om jag minns rätt). Så skönt att bara bli av med det.
För en månad sedan testade jag lägga upp 2-3 saker på Vinted, och fick sålt en sak, och det tänker jag kan funka för ett fåtal saker sen. Men nu prioriterade jag att bara bli av med sakerna
Jag tycker Vinted funkar bra, fått syrran att skaffa appen med och hon har sålt kläder för ca 800 kr på en vecka typ.Har en släkting som är en hoarder (alltså, på riktigt, staplar med saker…) och har nu äntligen fått tillåtelse att hjälpa till bli av med lite grejer Har redan gett ett lass (25 flyttlådor!!) till second hand men vill kunna ge lite pengar tillbaka till släktingen eftersom det redan är svårt för hoarders att göra sig av med saker som det är.
Ni som redan är igång, är det Vinted som gäller för kläder? Tradera, sellpy, blocket… Vad är bäst för saker vs. kläder?
@geting Beror nog mycket på vad man har och hur duktig man är på att lägga upp. Jag har fått sålt typ 1/3 av det jag lagt upp tror jag. Oavsett lite pengar in (lite, priserna är låga) och väldigt enkeltJag tycker Vinted funkar bra, fått syrran att skaffa appen med och hon har sålt kläder för ca 800 kr på en vecka typ.
Så fint av digHar en släkting som är en hoarder (alltså, på riktigt, staplar med saker…) och har nu äntligen fått tillåtelse att hjälpa till bli av med lite grejer Har redan gett ett lass (25 flyttlådor!!) till second hand men vill kunna ge lite pengar tillbaka till släktingen eftersom det redan är svårt för hoarders att göra sig av med saker som det är.
Ni som redan är igång, är det Vinted som gäller för kläder? Tradera, sellpy, blocket… Vad är bäst för saker vs. kläder?