Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Försök se det som en utmaning, fem grejer in, tio grejer ut?Jag har fått bakslag, har nog köpt på mig 5 vinglas. Får jag pluspoäng för att det är begagnade iaf?
Har ju rensat lite smått hela tiden länge sen något kom in. Sist nu när min väska tog slut köpte jag en ny begagnad å ändrade den lite med material från min gamla väska. Så jag fick rätt spänne å inte nå plast skit som e drygt å hålla på med å byte axelrem för den gamla var dålig å fastnade i håret å höll på.Absolut! Försök se det som en utmaning, fem grejer in, tio grejer ut?
Vi rensar vidare...
Ni som säljer på Tradera. Skriver ni ut vad frakten blir i annonsen?
Ah okej! Jag har aldrig sålt där.Man måste väl fylla i fraktkostnaden?
Jag skriver det inte i själva annonstexten.
Av ditt inlägg fick jag äntligen tummen ur att lägga ut mina dubbdäckDå var de där utslitna dubbdäcken sålda. Så skönt att det gick fort, jag hatar att annonsera på Blocket (tenderar att få jobbiga typer efter mig där... Tyvärr.).
Har några höst/vinterjackor som jag rensat ut. De ligger till försäljning på Facebook och ska få följa med på hästrelaterad loppis om ett par veckor (säkert bra som stalljackor också, varma och rejäla!).
Av ditt inlägg fick jag äntligen tummen ur att lägga ut mina dubbdäck