Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktig du är som säljer av kontinuerligtSålt några symönster. 60 kr in och lite mer plats i lådorna
Jag skulle skänkt det till second hand, om det inte har tydliga loggor, då skulle jag hellre gett tillbaka det till arbetet.Pust! Då var stora inneförrådet (delvis) rensat. Två kassar till secondhand och en soppåse till.
Det hänger massa arbetskläder från mina tre senaste jobb. Vette sjutton vad jag ska göra med dem.. Det är allt från fodrade varselkläder till t-shirts. Känns dumt att slänga, är det värt att skänka? Det är bra skit, Blåkläder bland annat. Jag lär inte använda så mycket kläder..
Jag skulle skänkt det till second hand, om det inte har tydliga loggor, då skulle jag hellre gett tillbaka det till arbetet.
Använder sånt som "renoveringskläder" eller klipper trasor ifrånDet är mycket tydliga loggor. Jobben vill inte ha tillbaka det, det finns ingen med samma storlek. Jag frågade när jag slutade. Det får hänga kvar och samla damm ett tag till. Får väl ha det som stallkläder om jag tar upp hästeriet igen.
Använder sånt som "renoveringskläder" eller klipper trasor ifrån
Jag har för första gången prövat att sälja ett par grejer på Tradera. Inga jätteattraktiva grejer men jag fick ett bud per grej så av med dem blev jag i alla fall även om det inte blev några pengar att tala om. Plus att jag fått sålt en gammal kursbok!
Men det här med att skicka saker och fraktkostnad. Hur gör ni? Vad är smidigast? Vill ju att sakerna ska komma fram hela utan att kosta multum.
Ojdå! Lite blandat resultat låter det som då, har du testat o sälja o typ möta upp ngn där du bor o sälja? Verkar meckigt o hålla på med frakt o grejer@kristallisera Jag har sålt en hel del hästgrejer på Facebook. Min upplevelse är att folk vill ha tusen bilder i olika vinklar, skickar PM i massor och sedan ångrar sig när de inser att de måste betala frakt..
Nej, riktigt så illa är det kanske inte. Men jag har råkat ut för många såna. Jag har även många lyckade och snabba affärer. Sålde hästgrejer för nästan 1500 på en kväll, det var riktigt lyckat!
Ojdå! Lite blandat resultat låter det som då, har du testat o sälja o typ möta upp ngn där du bor o sälja? Verkar meckigt o hålla på med frakt o grejer
Varför sparar man gamla utslitna sunkiga tröjor och jeans med hål i grenen?
Haha ja det måste vara såKan vara bra att ha?
@Luktpion Vilket smart tänk med 3 kronors-auktioner! Jag brukar lägga ut för typ 10 kr, men kanske ska sänka till 3 jag med. Då går det plus/minus noll om buden inte går upp men prylen lämnar hushållet och gör någon annan glad och jag slipper åka med secondhandpåsar i bilen. Eller ja, jag får ju åka med paket istället.
Och på tal om bhar, jag slängde en igår. Den var så sjukt obekväm! Så nu har jag bestämt att jag ska testa jobba i en ny bh varje dag och genast slänga de som inte är bekväma. Har köpt på mig massor med underkläder och en hel del av dem är ju inte sköna. Dags att rensa!