Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Second hand?Rensar för fullt i lgh, lite går till jobbet resten kommer att kastas , jag har inte tid till att sälja sakerna
När ska tiden finnas att lämna skitet aldrig, är de inte använt på 5 år så åker deSecond hand?
Har du provat gruppen hemsydda kläder redo för återanvändning på Facebook? För de kläder du sytt själv men inte vill ha längre? Jag har sålt lite där.Jag har lagt ut ännu fler annonser. Det är ridkläder mest. Försöker sälja billigt bara för att bli av med.
Alltid lika spännande att se om någon nappar. Skulle få ihop ungefär 400 kr om allt säljs.
Jag har börjat sätta in allt jag säljer för på Dreams (Ålandsbankens app för sparkonto). Hittills är det tomt, fast jag började förstås i fredags. Kanske kommer det bli en slant till slut. Perfekt för nästa års semester!
Ska göra ett röj till i garderoben. Vågar inte ens räkna hur många klänningar och t-shirts/tröjor jag har. Och jag syr ju nytt typ hela tiden. Kanske ska prova @Luktpion tekniken, att lägga ut för 3 kr. Fast det är enklare att bara lämna in till secondhand, jag kör ändå förbi två affärer på väg till jobbet. ja, den som lever får se.
Har du provat gruppen hemsydda kläder redo för återanvändning på Facebook? För de kläder du sytt själv men inte vill ha längre? Jag har sålt lite där.