Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde ett litet ryck i helgen och annonserade ut ridhjälmar, skidhjälm, och barnens urväxta skridskor.
Plötsligt är allt sålt!
Haha det är så himla konstigt ändå. Jag la ut några 2 annonser på barngrejer jag haft liggande i flera år. La ut dom på förmiddagen och glömde sen bort det. När jag senare på kvällen kom på att jag kanske borde kolla meddelandena så hade jag 12 nya meddelande. Sen var grejerna sålda och hämtade inom 2 timmar. Varför gjorde man det inte tidigare...Gjorde ett litet ryck i helgen och annonserade ut ridhjälmar, skidhjälm, och barnens urväxta skridskor.
Plötsligt är allt sålt!
Haft en kasse med desigual kläder ståendes hur länge som helst som Ska säljas. Det är inte ens mina utan mamma som rensat jag säljer och får pengarna för besväret. I helgen la jag ut alla på tradera, blev 15 desigual och 2 Victorias secret plagg. 1 har iaf fått bud. Men satte slutdatum den 23e så det är ett tag kvar på auktionerna. Sålde även ett gäng pennor i veckan, också dom mammas