Sv: Allmänna dejtingtråden
Kl
Tänk så fantastiskt nätet är. En kvinna (!) från andra sidan världen har hittat mig
Hon kallar mig "älskade"
Kl
Tänk så fantastiskt nätet är. En kvinna (!) från andra sidan världen har hittat mig
från miss Egni kamera .
Abidjan , Elfenbenskusten .
Västafrika.
Kära älskade en
Det är ett nöje att skriva till dig efter övervägande , eftersom jag inte kan ha möjlighet att se dig ansikte mot ansikte , vid första , snälla jag behöver din hjälp . Jag är miss Egni kamera . den enda dottern av sena mr . kamera , från Elfenbenskusten . ( jag är 22år gammal. ) Min far var en skuld kakao och guld köpman i Abidjan Elfenbenskusten innan hans förtidiga död . efter hans affärsresa till Tunisien för att förhandla om en kakao och guld affärer han ville investera i Tunisien , en vecka efter att han kom tillbaka från Tunisien , misslyckas han sjuk och dog fem dagar efter i ett privat sjukhus . på den trogna eftermiddag ,
gjorde jag inte vet att min pappa skulle lämna mig efter jag hade tidigare förlorat min mamma när jag var en bebis , men innan han gav upp andan , var det som om han visste att han skulle dö. han � �r min far , ( maj hans själ vila i perfekt frid ) han kallade mig till hans säng sidan och berättade att han deponerade summan av ( $ 6,700,000.00 ) $ 6.700.000 i en bank här i Elfenbenskusten .
att pengarna var avsedd för hans kakao och guld affärer han ville etablera sig i Tunisien , enligt min far han in pengarna i ett fast avräkningskonto med mitt namn som de närmast anhöriga , instruerade han mig att söka efter en pålitlig och förtroende värdig affärspartner för mitt liv tid i utlandet . Nu har jag lyckats lokalisera insättning dokument och den bank där pengarna finns här i Abidjan , Elfenbenskusten . på grund av den politiska problem i mitt land Elfenbenskusten . , är jag n u söker för din hjälp för att hjälpa mig att
överföra dessa pengar ut ur mitt land Elfenbenskusten att ditt konto i utlandet så att vi borde satsa på något meningsfullt och lönsamt verksamhet i ditt land , eftersom detta är mitt enda hopp i livet . Jag är villig att erbjuda dig 15 % av den totala fondförmögenheten om bara du kan hjälpa mig ur min nuvarande situation .
Jag söker ditt stöd på följande sätt :
( 1 . ) För att ge ett bankkonto där pengarna kan överföras till .
( 2 . ) För att göra arrangemang för mig att komma över till ditt land efter den lyckade överföringen av dessa pengar på ditt konto , för att komma och vidareutbilda mig .
( 3 . ) För att hjälpa till att investera dessa pengar i en lönsam affär eftersom jag är bara 22 år ålde r och vet inte mycket om verksamheten .
( 4 ) . Jag vill att du lovar mig att du inte kommer att förråda mig efter att pengarna kommer in på ditt konto .
den värsta delen av det är att min
farbror försöker döda mig över dessa pengar eftersom jag vägrade att lämna över honom de handlingar som dessa pengar har han sålt all min fars landade fastigheter inklusive hans bilar so m rättmätiga tillhör mig och nu vill han mig att lämna över bank- dokument av min far i min ägo , som jag vägrade . Nu sa han att han kommer att ha dessa pengar med alla medel , även om det innebär att döda mig , så på grund av detta i kombination med den politiska krisen i vårt land nu , sprang jag hemifrån och gömma sig i ett hotell , i väntan på när pengarna kommer att vara överförs så att jag kan lämna landet för min säkerhet .
du svara så att jag kommer att ge dig mer information.
tack och bli välsignad.
Med vänlig hälsning
Egni