Jag tror tyvärr inte det är så lätt.
Jag har manliga vänner som varken har bra jobb, normsnyggt utseende, pengar eller ngt status-hypat av ngt slag som märks via utseende eller siffror. Däremot är de trygga i sig själva och jävligt härliga snubbar på många sätt. De får ju fler matches eller lyckade kärleksliv på vilket sätt de nu önskar än vissa som har normsnyggt yttre, är vältränade, välklädda, har pengar, creddiga jobb och bostäder etc.
Själv är jag lätt allergisk mot killar som när det frågas vad de söker svarar ett visst utseende.
Blääää, så jävla tråkigt!
Jag vill höra en lång radda egenskaper som sitter innanför skalet framför det yttre.
Jag tycker det är rätt många offerkoftesnubbar som anser sig vara så snälla som är bittra för att de inte får de där tjejerna med rätt yttre. Och det är alltid baserat på att tjejerna är kräsna, killar har det hårt och aldrig att de inte är intressanta nog som personer/valt fel målgrupp sas.
Fast om dom får matches så har dom antingen lägre krav eller så ser dom helt enkelt bättre ut än vad du ger dom cred för...
Nja, fast tjejer sorterar ju lika hårt på tinder utifrån utseendet om inte hårdare. Så där är det lika.
När man väl har matchat dvs finner nån attraktion är det ju som du säger en lång radda med andra egenskaper som ska matcha också
Nja, klart tjejerna ska va kräsna. Jag försöker bara jobba på fånga dessa. Om man misslyckas får man helt enkelt försöka bättre . Även om det är ett fruktlöst uppdrag.