Alla former av dating, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny tinderfråga :p Om jag trycker att jag gillar någons bild/profil där, kan jag ångra mig sedan och få bort personen?

Ha! Vare inte du som skulle sova ? ;)
Visste är Tinder lite beroende framkallande ? :p Iaf, så klickar du in på matchningen och sen på de tre prickarna uppe i högra hörnet. Bara att välja "Ta bort matchning".

Ha! Vare inte du som skulle sova ? ;)
Visste är Tinder lite beroende framkallande ? :p Iaf, så klickar du in på matchningen och sen på de tre prickarna uppe i högra hörnet. Bara att välja "Ta bort matchning".
Jo, jag måste åka till jobbet om 7 timmar... men jag är så rysligt nyfiken på vad det finns för folk i närheten :p Har redan sett några som jag vet att bor i närheten, har sett dem ute. De gav inte bättre intryck på tinder än på riktigt.. Har hittills mest sett personer som ser sura ut, någon som bara har en bild där han dricker öl och någon med otydlig bild där han har solglasögon. Ingen med presentation. Och ja, många som är på tok för unga trots att jag försökt få bort det. Känner mig som en tant.

Jo, jag måste åka till jobbet om 7 timmar... men jag är så rysligt nyfiken på vad det finns för folk i närheten :p Har redan sett några som jag vet att bor i närheten, har sett dem ute. De gav inte bättre intryck på tinder än på riktigt.. Har hittills mest sett personer som ser sura ut, någon som bara har en bild där han dricker öl och någon med otydlig bild där han har solglasögon. Ingen med presentation. Och ja, många som är på tok för unga trots att jag försökt få bort det. Känner mig som en tant.
Jag är 25 och har inställningen på 25-35, min Tinder brukar dock bli desperat åt mig och ändrar ofta till 25-55+...:crazy:

Haha, know the feeling :).
Men ja jag tycker de flesta inte gör sig bra på bild faktiskt. Personligen kan jag tycka att jag ser ut som en hunk i spegeln ibland men på bild gör jag mig inte alls bra, särskilt inte om jag skrattar eller ler för mkt. Samma sak tycker jag oftast att tjejerna jag träffar ger ett mkt bättre intryck i verkligheten än på bild :).

Jag är 25 och har inställningen på 25-35, min Tinder brukar dock bli desperat åt mig och ändrar ofta till 25-55+...:crazy:
Jag är 27 och ställde in på 25(?) till.. något en bit över hur gammal jag är. Har redan glömt. Brukar alltid umgås med äldre personer oavsett relationstyp, men vafan, 25åringar kan ju vara vettiga de med kanske ;)

Hittills kan jag konstatera ungefär det som andra här i tråden redan konstaterat... Mycket spännisbilder, många med exakt samma ansiktsuttryck på en miljard foton i spegel, många som ser sura ut och inte skriver presentation och väldigt många som skriver hur långa de är.

Har hittills tryckt bort måånga och bara gillat en :p Nu fick jag fram en som ser bra ut, men som verkar vara på tok för prydlig för mig på alla sätt och vis. En annan var skitsnygg men visade sig röka (jag umgås inte med rökare) och en man hade en presentation jag verkligen gillade men ett fullständigt ocharmigt utseende. Herregud så beroendeframkallande det här är!

Haha, know the feeling :).
Men ja jag tycker de flesta inte gör sig bra på bild faktiskt. Personligen kan jag tycka att jag ser ut som en hunk i spegeln ibland men på bild gör jag mig inte alls bra, särskilt inte om jag skrattar eller ler för mkt. Samma sak tycker jag oftast att tjejerna jag träffar ger ett mkt bättre intryck i verkligheten än på bild :).
Håller helt med. Och som mannen jag träffat nu en hel del, han ser inte bra ut på bild, men är så attraktiv när vi ses att min hjärna ibland slutar fungera :p

I told you so ;) . Skaparna av tinder sitter verkligen på en guldgruva :D.

Bara nyfiken . Killen med presentationen du gillade. Vad hade han skrivit på ett ungefär ? :)
Oj. Nu har jag läst så många andra att jag knappt kommer ihåg :angel:
Men han nämnde några saker han tyckte om att göra (som lät intressanta och vissa saker var gemensamma), gillade djur och var feminist. Inget jätteavancerat. Sedan var allt rättstavat och allt var skrivet på ett sätt som gav mig ett intryck av att han kan uttrycka sig bra. Jag tål inte när folk slarvar med hur de skriver, tex när de skriver "ja" istället för "jag" eller liknande dumheter.

Fast du trivs ju med ditt liv i stort?

Hero verkar ju rätt missnöjd med iaf dejtingbiten. Och vill man inte vara ensam får man nog försöka förstå varför man är det. Och sen bedöma om man vill ändra på det eller om man hellre är ensam.
Sen ska man ju inte ändra på sig hur som helst. Men att utveckla sig själv ser jag bara som positivt.
Du verkar ju vara medveten om din personlighet och lastar inte andra om du gör saker som gör att det skiter sig för dig.

Jag som kan vara extrovert utan problem har ju andra saker jag får jobba med. Det gör jag ju för min egen utveckling och inte för att jaga karlar. Men sabbar ngt jag gör för mig i livet vill jag ju försöka åtgärda det.

Fast bison har även själv sagt att hon får typ 95% matches på de hon gillar själv så då kanske det är så att fler matches = gladare liv :D

@Bison Givetvis får man vara introvert och inte vilja resa eller lära känna nya människor! Men om tinder nu är helt värdelöst för att kvinnor är onda bortskämda hyddor där så kan det ju vara en god idé att se hur man kan försöka lösa det så man slipper tinder. Typ så.

Jag måste säga att jag verkligen gillar att du ger mig konkreta förslag på hur jag kan ändra mitt tankesätt och försöka kanske se andra alternativ än Tinder. Just nu är jag ju lite låst vid Tinder och funderar på vad jag kan göra annorlunda. Jag har funderat många gånger att man skulle försöka ta kontakt med nån på ICA eller i kassan. Men när det kommer till kritan är jag alldeles för feg och har ingen aning om vad jag ska säga. Och hur går jag från en inledning till att träffa henne eller få hennes nummer ? Vad gäller tinder. Tror att jag ska fylla ut min presentation lite mer iaf :).

Jag måste ändå säga att Tinder inte är värdelöst. Hade det varit det hade jag lagt ner för längesen. Jag träffade mitt ex där och sthlm´s tjejen var himla trevlig även om det inte funkade riktigt. Men just nu är det dött förutom den långa tjejen som jag fortfarande har kontakt med och alla andra har slutat att svara. Jag ska väl ta tag i den där rebooten snart :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka