OCH bara för att klargöra:Det kan ju bero på att du lägger en massa värderingar i tjejer utseende när du använder uttryck som "lägre krav" när du pratar om killar som får fler matchningar än du. Du framställer det som att de som får fler matchningar än du "nöjer" sig med tjejer som inte är "söta" eller "smala och vältränade"
Men hela den här diskussionen är så poänglös för du är noll och inte överhuvudtaget intresserad av att se över dina åsikter och tankegångar och du har bestämt dig för att dina åsikter är den universella sanningen, alla tjejer får ligga varenda dag bara för de är tjejer, det är jättesvårt för killar och det är så himla synd om de och dig och allting är så orättvist och du har ingen som helst del eller ansvar i det faktum att du verkar ha svårt att hitta en dejt. Så nu känner jag att jag inte orkar lägga mer energi på det här, jag älskar diskussioner men det här är mer som att slå huvudet i en tegelvägg och jag har nog med huvudvärkar i min vardag utan att behöva lägga till en ytterliggare i form av någon som tror att Mansplainande blir mindre förolämpande för man lägger till smileys efter ett uttalande.
Jag håller mig till de andra inläggen i den här tråden som faktiskt handlar om dejting och inte offerkoftande.
Jag är väldigt introvert men en liten vänkrets och är inte en supersocial människa men inte fan skyller jag mina dejtingproblem på det. Jag väljer att inte vara ute en massa bland folk jag inte känner för jag känner mig obekväm men då vet jag också att chansen att jag träffar någon är ganska liten, det är något JAG måste jobba på för MIN egen skull och inte bara för att få ligga mer.
SÅ, nu är jag färdig men den diskusisonen