Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som Mabuse säger sker befruktningen inne i kroppen, då hanen sticker in sitt gonopodium i honan. Honan har förvisso rom som vanligt, men äggen kläcks innan ynglet föds ut ur henne, och då ser det ut som om hon föder levande ungar.
Den fisken är ganska lätt att få tag på, men jag beställer med flit inte in dem till butiken då de är rätt bitska och svårsålda.
jag har hört att hemmabyggen ska man undvika, för att försäkringar och liknande täcker inte om den skulle gå sönder.
Om akvariet är fackmannamässigt byggt ska det inte spela nån roll vem som byggt det. Problemet kommer först om det går sönder och försäkringsbolaget kommer på att det INTE var fackmannamässigt byggt. Några fel som ofta görs om man inte är van vid att bygga akvarium själv är att man använder för tunt glas av ekonomiska skäl, och att man ställer sidorutorna PÅ bottenrutan istället för bredvid.
Ett akvarium som stått torrt en längre tid på vinden skulle jag akta mig för då silikonet kan ha torkat.