Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående yngel/rom brukar de ju bli uppätna av de andra fiskarna ganska snabbt.
Är du ute efter o va dum o dryg eller?
Självklart menar hon småtetror.
Självklart är de en stor grupp. Jag tycker bara man är dryg när TS letar ett 150l akvarium och undrar om hon kan ha alla tetror. Då är det i mina öron självklart att det är små akvarietetror och inte dom där.
Självklart är de en stor grupp. Jag tycker bara man är dryg när TS letar ett 150l akvarium och undrar om hon kan ha alla tetror. Då är det i mina öron självklart att det är små akvarietetror och inte dom där.
en fråga till alla: hur ofta byter ni vatten i erat akvarium och städar? såhär storstädar och hur går ni tillväga?
*packar väska*
Jahapp, vart i ditt hem får jag bosätta mig? Helst i en soffa nära fiskarna.
Nej, absolut inte. Men jag förstår att du tycker det eftesom du serverar massa missuppfattningar och myter, och så sticker jag hål på dem.
Jag tycker det är ganska intressant information att tetror kan bli stora, det är det många som inte vet, likväl att pirayan är en tetra. Nu frågade TS just om man kunde utgå ifrån att man kunde ha ALLA tetror, och det kan man ju inte. Däremot lämnade jag förslag på några man kunde ha.