Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som också har hundar som har blivit missuppfattade, råkade ni ut för människor som tror de kan allt om hundar? Eller hur jag ska säga...
Hahha, jag känner igen det där. Av någon anledning (antagligen färgen) trodde jätte många att min boxervalp var en "båtsman hund"
Jag har fått höra flera gånger att min helvita jack russell valp är en labrador...
Själv så är min en tax, det envisas samma gamla dam med att fråga mig om varje gång vi träffas.
Vet folk ingenting om hundar? Jag blir nästan mörkrädd när jag läser om kommentarerna ni fått om era hundar...Å andra sidan har jag svårt för att skilja en vw golf från en ford fiesta.
![]()
![]()
Ja det fick jag höra av en kvinna för några dagar sen. Vad tycker ni, liknar min vovve en sån?
![]()
![]()
![]()
Han är en 3 årig schäfer/collie blandis![]()
Jag blir nästan mörkrädd av den kommentaren!!
Till alla:
Hur f*n kan folk bara förvänta sej att alla ska veta allting om hundar?? Visst, det är inte jätteimponerande med folk som TROR allt, men man kan faktiskt inte ta förgivet att folk SKA veta ALLT!
Precis som du säger, du kan inte mycket om bilar. Så varför ska då alla kunna en massa om hundar?? Det är nämligen fler som har bil än som har hund.![]()
Jag har själv hund, men jag respekterar i alla fall att människor undrar. jag vet att jag har en blandras som är svår att se, och om någon tycker att hon liknar en pudel så behöver jag inte bli förbannad för det.
Nej allvarligt talat, väx upp!
Visst är det roligt att höra vad man får för kommentarer, men man behöver inte smutskasta folk för att de inte har mycket med hundar att göra.
Snälla du, det var en skämtsam kommentar. Varför tar du åt dig så förfärligt?![]()
![]()