Ja verkligen. Borta är den tid man endast kunde få tag på tomtar i oätlig gammal chokladJamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen. Borta är den tid man endast kunde få tag på tomtar i oätlig gammal chokladJamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Tur jag inte heller har den men de på mshop sa faktiskt att förra årets från satisfyer hade många varit besvikna på vad dom hört. Att det hade vart få leksaker och mycket "ploj".Det var nog Satisfyers variant. Men nu när jag tittar igen kanske den inte var så dålig trots allt, bara sämre jämfört med de andra hon hade med
Alltsåeeeh jag tyckte det var mycket pengar när jag la £25 på min popcornkalender, så ni får eventuellt se er om efter någon med en lite annan budget än jagHemskt, hemskt ledsen Det dumma är att den kostar hälften om man bor i UK men företaget i sig fraktar inte till Sverige. @Mineur hallå, vart är du när vi behöver dig som mest?
Åh, vart hittar man en varm choklad kalender!Har nu bestämt mig för att vara förnuftig och inte köpa delikatesskalendern. Det finns inte en chans att innehållet varje dag är värt 166 kr.
Tittar i stället på en varm-choklad-kalender, med tillräckligt för två koppar om dagen. Tänker det kan vara mysigt med en kopp varm choklad på morgonen och sedan en till i kombination med en pralin på kvällen. Kanske medan jag skrapar en trisskalender.
Men så mysigt det låterHar nu bestämt mig för att vara förnuftig och inte köpa delikatesskalendern. Det finns inte en chans att innehållet varje dag är värt 166 kr.
Tittar i stället på en varm-choklad-kalender, med tillräckligt för två koppar om dagen. Tänker det kan vara mysigt med en kopp varm choklad på morgonen och sedan en till i kombination med en pralin på kvällen. Kanske medan jag skrapar en trisskalender.
Jag förväntade mig i sann buke anda att pralinerna skulle ätas med ett glas röttMen så mysigt det låter
Kanske så jag ska tänka för att skapa stämning med mina, två asdyra praliner och en "vuxenmys" per kväll, bättre än så kan det ju knappt bli
....men du kanske känner några engelska lorder?Alltsåeeeh jag tyckte det var mycket pengar när jag la £25 på min popcornkalender, så ni får eventuellt se er om efter någon med en lite annan budget än jag
Antagligen ett av de mest förnuftiga besluten i den här tråden.Har nu bestämt mig för att vara förnuftig och inte köpa delikatesskalendern. Det finns inte en chans att innehållet varje dag är värt 166 kr.
https://www.coolstuff.se/kalender/a...arm-choklad-adventskalender-for-tva-pid-18147Åh, vart hittar man en varm choklad kalender!
Hade i så fall valt vitt eller bubbel, men kan ju inte dricka alkohol varje kväll i december, det är lite för många vardagskvällar för min del. Varm choklad känns mer realistiskt.Jag förväntade mig i sann buke anda att pralinerna skulle ätas med ett glas rött
Googlade lite och tyckte denna verkade gullig Jag älskar Thellwell iofs så jag kanske inte skulle svaraNågon som vet en bra kalender till häst?
Funderar på att göra en egen med hästgodis tycker att över 500 kronor är dyrtGooglade lite och tyckte denna verkade gullig Jag älskar Thellwell iofs så jag kanske inte skulle svara
Thelwell Häst kalender