Adventskalendertråden 2021

Vill gärna ha en pralinkalender... Cluizel som jag hade förra året är för dyr sett till innehållet tycker jag. Just nu velar jag mellan Johannas och Minas :p

Har någon något tips på någon annan eller vet rent av vilken jag bör köpa?! :angel:

Edit: @Zinfernia Du behöver inte svara, jag tror mina smaklökar är kinkigare än dina ;) :rofl:

Edit 2: Ölands Choklad är en bubblare också.
Kolla om Marabou har någon! :idea: :laugh:

Smart att säga att "nu är jag klar" och sedan läsa igenom hela tråden. Som om inte det skulle få mig att vilja beställa mer liksom. Så nu har det blivit fler helt enkelt :D Mymüsli och Penstores adventskalender, och lite chokadpraliner till :angel:

Förövrigt har jag fått upp ögonen för en massa nytt genom den här tråden och lär väl bli stammis på några ställen :p

Glasskalender, lockade nog, men tyckte den var för dyr så avstod (ännu iaf :cautious:)

Bifogade filer

• 20211108_151302.webp
    20211108_151302.webp
    81,7 KB · Visningar: 67

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 670
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka