Jag känner att jag har nog sorterat bort Johannas (jag kan ju inte köpa alla!) så det står mellan Öland och Minas... båda verkar vara väldigt trevliga.
Då röstar jag för Ölands choklad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att jag har nog sorterat bort Johannas (jag kan ju inte köpa alla!) så det står mellan Öland och Minas... båda verkar vara väldigt trevliga.
F'låt för att jag startade tråden.Den här tråden är smått livsfarlig för ekonomin.
F'låt för att jag startade tråden.
Kolla om Marabou har någon!Vill gärna ha en pralinkalender... Cluizel som jag hade förra året är för dyr sett till innehållet tycker jag. Just nu velar jag mellan Johannas och Minas
Har någon något tips på någon annan eller vet rent av vilken jag bör köpa?!
Edit: @Zinfernia Du behöver inte svara, jag tror mina smaklökar är kinkigare än dina
Edit 2: Ölands Choklad är en bubblare också.
Precis! Jag köper ju mest kalendrar för att vara trendig helt enkeltDet här med kalender har ju verkligen blivit en hype.
Hur stor tröst-kalender får man efter en oplanerad operation? Frågar åt en vän
F'låt för att jag startade tråden.
Stor! Föregick operationen av någon form av trauma så är det nog även ok med två kalendrar, dubbel-tröst liksom.
Stor! Föregick operationen av någon form av trauma så är det nog även ok med två kalendrar, dubbel-tröst liksom.
Te och choklad är ju en kombo som nämnts innan, och choklad har jag redan så hudvård nu då? Eller? Orimligt dyr müsli? marshmallows?Helt enig där @Blyger, jag tror två stycken är lagstadgat minimum
På novellixKöpt var?
Du borde få provision!F'låt för att jag startade tråden.
Glasskalender, lockade nog, men tyckte den var för dyr så avstod (ännu iaf )
Var hittade du den? Jag riskerar att fråga eftersom jag troligt ändå inte förstår språketGlasskalender, lockade nog, men tyckte den var för dyr så avstod (ännu iaf )