Adventskalendertråden 2021

Var hittade du den? Jag riskerar att fråga eftersom jag troligt ändå inte förstår språket :p

Det var i en butik här i österbotten, Finland. Är ju tyvärr en kalender som är lite problematisk att beställa :p
Är för övrigt en glasstillverkare jag inte hört om förut, så därför hade det ju varit kul att prova, men nästan 40 euro (ca.400 kronor) tyckte jag var lite saftigt då den inte var speciellt stor.

Det var i en butik här i österbotten, Finland. Är ju tyvärr en kalender som är lite problematisk att beställa :p
Är för övrigt en glasstillverkare jag inte hört om förut, så därför hade det ju varit kul att prova, men nästan 40 euro (ca.400 kronor) tyckte jag var lite saftigt då den inte var speciellt stor.
Vad tråkigt! Den såg ju väldigt god ut i alla fall. Om jag någon gång åker till Finland vet jag var jag ska handla glass :p

Well hello there :love:
20211108_183454.webp

Nojar över om min kalender från Lyko kommer innehålla tillräckligt mycket (främst hudvård, en del smink) som jag faktiskt tycker om/kommer att använda, eller om jag ska köpa även Hudotekets för att vara på den säkra sidan.. 🤔🙈😆💸🤔 Får upp reklam för Hudotekets kalender med jämna mellanrum, den är ju så snygg...! 😍

Funderar på att göra en kalender till hundarna. Har något år köpt till dom men det var så jobbigt att öppna tre hundkalendrar varje dag och vissa dagar glömdes bort då kalendrarna måste förvaras högt upp i ett skåp för att inte bli massakerade 😆

Men så har jag ju en färdig kalender från Lagerhaus som man bara fyller med grejer och hänger upp på väggen. Så kan jag fylla med godis, tuggben, några leksaker typ och hänga högt upp men ändå så den syns. Smart! :idea::p:D

micellärvatten, ja, varför inte? 😅 Perfekt med så små storlekar dessutom!
Visa bifogad fil 79291

Alltså fortsätter den så här blir jag ju sugen på att sluta kolla dina spoilers och köpa en egen...
Ja Yves Rochers kalendrar brukar alltid vara bra och prisvärda tycker jag. De senaste åren har jag köpt deras stora kalender men i år hade de bara en liten. Men till priset ca 500 tycker jag den lilla är prisvärd. Man får ju lite av varje...

Jag har nog provat de flesta produkterna från deras sortiment.. så kan typ ge en recension på dina spoilers varje dag.... :D

Alltså fortsätter den så här blir jag ju sugen på att sluta kolla dina spoilers och köpa en egen...
Do it :D

Ja Yves Rochers kalendrar brukar alltid vara bra och prisvärda tycker jag. De senaste åren har jag köpt deras stora kalender men i år hade de bara en liten. Men till priset ca 500 tycker jag den lilla är prisvärd. Man får ju lite av varje...

Jag har nog provat de flesta produkterna från deras sortiment.. så kan typ ge en recension på dina spoilers varje dag.... :D
Åh det får du gärna göra! Vore kul att höra någon annans upplevelse, jag har själv aldrig testat YR förrän nu. Tyckte också kalendern var billig. Och jättevacker att titta på!

Nu är den hemklickad! Tycker att du borde få nån form av provision på den pga öppningarna här...😅
Och priset var ju som sagt mycket bra! Ska bli kul att se hur denna och Lykos Skinderella blir mot varandra. Om YR vinner så kommer jag skippa Lykos nästa år. Jag har provat lite grejer från Yves Rocher förut och inte haft något särskilt att anmärka på så jag vågar nog påstå att jag kommer bli nöjd 😊

Så nu får jag hålla mig ifrån dina spoilerinlägg i tråden. Men kommer så klart följa den ändå för att hålla koll på vad alla andra råkar köpa för fler kalendrar... För egen del får det nog räcka nu, med reservation för eventuella kalendrar på Rea att spara till nån annan månad framöver såklart.

Hur mycket smink brukar det vara i kalendern?

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 670
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka