AMEN NORDICFEEL
NordicFeel slÀppte förra veckan sin Makeup Guru-kalender som jag rÄkade köpa tvÄ av Den kostade bara 550-isch med en sammanhÀngande rabattkupong sÄ Àven om innehÄllet dÄ inte var kÀnt tyckte jag att det var vÀrt att chansa.
Kalendern sÄlde sedan slut i ett nafs.
GrÀÀs öppnade kalendern pÄ sin kanal och Àven om det inte var mycket smink i luckorna sÄ var det ÀndÄ en schysst kalender. Dock upptÀckte kunderna snart att en del av sminket hade passerat bÀst före-datum och pÄpekade detta till Nordic Feel.
För ungefÀr 30 sekunder sedan fick jag ett mail frÄn NordicFeel dÀr de skriver att de ber sÄ mycket om ursÀkt för misstaget och att de krediterar hela summan utan krav pÄ att kalendrarna ska returneras! Vilken jÀkla kundservice!
Jag fÄr alltsÄ behÄlla hela innehÄllet men uppmanas att kasta sminket som var utgÄnget (tre luckor per kalender) men resten kan jag fortfarande anvÀnda, och de Äterbetalar alla pengar.
Det dÀr Àr vad jag kallar kundservice