AdventskalendertrÄden 2021

AMEN NORDICFEEL 😍😍😍

NordicFeel slĂ€ppte förra veckan sin Makeup Guru-kalender som jag rĂ„kade köpa tvĂ„ av 😅 Den kostade bara 550-isch med en sammanhĂ€ngande rabattkupong sĂ„ Ă€ven om innehĂ„llet dĂ„ inte var kĂ€nt tyckte jag att det var vĂ€rt att chansa.
Kalendern sÄlde sedan slut i ett nafs.

GrÀÀs öppnade kalendern pÄ sin kanal och Àven om det inte var mycket smink i luckorna sÄ var det ÀndÄ en schysst kalender. Dock upptÀckte kunderna snart att en del av sminket hade passerat bÀst före-datum och pÄpekade detta till Nordic Feel.

För ungefÀr 30 sekunder sedan fick jag ett mail frÄn NordicFeel dÀr de skriver att de ber sÄ mycket om ursÀkt för misstaget och att de krediterar hela summan utan krav pÄ att kalendrarna ska returneras! Vilken jÀkla kundservice!
Jag fÄr alltsÄ behÄlla hela innehÄllet men uppmanas att kasta sminket som var utgÄnget (tre luckor per kalender) men resten kan jag fortfarande anvÀnda, och de Äterbetalar alla pengar.

Det dÀr Àr vad jag kallar kundservice :up:

58216003-42F8-425A-8FE2-D1D9A3430C22.webp

👀

AlltsÄ den hÀr trÄden Àr redan 7 sidor lÀngre Àn föregÄende Ärs trÄd och dÄ Àr vi inte ens halvvÀgs genom NOVEMBER Àn. Hur ska detta sluta :D
Är det ett extra behov av julmys i Ă„r som spökar? Åtminstone kĂ€nns det sĂ„ för mig, jag skulle kunna gĂ„ all in med jumpyntet redan nu om jag inte behĂ€rskade mig :D

Är det ett extra behov av julmys i Ă„r som spökar? Åtminstone kĂ€nns det sĂ„ för mig, jag skulle kunna gĂ„ all in med jumpyntet redan nu om jag inte behĂ€rskade mig :D
Verkligen samma hÀr! Hade jag inte haft en sambo som besinnade (lÀs, förbjuder julpynt innan advent) mig hade det kunnat sluta illa :D Jag funderar exempelvis pÄ om man inte ska lÄta tvÄ julgranar lösa av varandra eftersom jag tvivlar pÄ att en och samma gran kommer hÄlla sig fin sÄ lÀnge som jag vill njuta av den :D

Ja jag har julkÀnslor tidigare Àn nÄnsin i Är. Jag har redan varit och köpt tomtar, ny adventsljusstake och lite annat.
Det hÀr var en av tomtarna. Jag blev sÄ förtjust i honom dÄ han har mössan mer neddragen Àn vad de andra hade. Han kÀndes butter..

Bifogade filer

• received_919816315615646.webp
    received_919816315615646.webp
    21,9 KB · Visningar: 51
Okej, vill ni se vad som fanns i Nordicfeelkalendern? Inte deras tidigare dĂ„ utan makeupgurun som jag bestĂ€llde tvĂ„ av, jag har fĂ„tt hem bĂ„da nu 😁
Eftersom jag bannat mig sjÀlv frÄn att kolla pÄ öppningen av Yves Rocher sÄ tycker jag sÄ klart att du kan öppna denna ocksÄ!

(Min YR kalender Àr nu pÄ vÀg hem till mig, och tidigare ikvÀll sÄ fixade jag klart de fÄ julklappar jag kommer ge bort i Är. SÄ jag kÀnner mig faktiskt redo för bÄde december och julafton nu!)

Det fÄr vÀl nÀstan bli en ny trÄd i december för sjÀlva öppnandet av alla kalendrarna.
Kanske @Zinfernia fĂ„r göra en helt egen öppningstrĂ„d, och vi andra gör en mer allmĂ€n... I den hĂ€r takten hon köper kalendrar kommer hon sjĂ€lv lĂ€gga ut lika mĂ„nga bilder/inlĂ€gg varje dag som vi andra kommer göra tillsammans tror jag 😉😁

AlltsÄ... Idag ska proseccokalendern levereras. Fick inget sms imorse om att det Àr pÄ vÀg, sÄ jag ringde Bring vid 08.30. JodÄ, det var lastat pÄ bilen och pÄ vÀg.
För en halvtimme sen ringer de frÄn Bring. DÄ har det blivit nÄgot galet, sÄ hon frÄgar om jag Àr hemma ikvÀll vid 18. Jo det Àr jag, vi fÄr vÀl se om det kommer dÄ eller om det bokas om igen :grin:

Är Ă€ndĂ„ glad att jag ringt och jagat dem, annars tror jag bara de hade lĂ„tsats att jag inte var hemma vid "leverans".
NÄgon som tror att jag fÄtt en kalender? Och Brings malmökontor har stÀngt för dagen. Jag har rÀtt lÄng stubin, men nu har den brunnit ut.

Och precis nÀr jag skulle posta det ovan, vid 19, ringde chauffören för att meddela att han var nÄgra minuter bort! :bump: sÄ nu ska jag bara köpa mina praliner ocksÄ, och komma pÄ nÄgot kul till barnen utöver snÀllkalendern, sÄ Àr vi redo för december i huset :D fast jag fÄr erkÀnna att @Zinfernia gör mig sugen pÄ en YR-kalender...

Bildbevis! IMG_20211110_220141.webp

Liknande trÄdar

HÀstmÀnniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, sÄ det fÄr bli övrigt. LÄng historia kort: MÄnga hÀndelser de senaste Ären har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
  • LĂ„st
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlĂ€gg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkĂ€nslig personlighet – sĂ„ började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
HÀstmÀnniskan Ville nog mest skriva av mig, men ocksÄ fÄ lite rÄd/tips. Ska vÀl börja "frÄn början" antar jag. Började rida pÄ ridskola nÀr jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare Ă€n du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur